دستگیری کارچاق کن ِخوش اشتها؛

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری یک کارچاق کن و همدست او در شهرستان گرگان خبر داد.

دریافت 16 واحد آپارتمان در ازای ادعای نفوذ در دادگستری / دو متهم دستگیر شدند

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی افزود: در قالب طرح کنترل ورود و خروج افراد به دادگستری ها و محوطه بیرونی مجتمع های قضایی استان، کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمدها و پرسه بی مورد یک نفر مشکوک شدند و پس از بررسی متوجه شدند این فرد کارچاق کن است و با ادعای نفوذ در دادگستری از افراد پول دریافت می کند.

حیدر آسیابی افزود: این فرد در یک فقره از  فعالیت های مجرمانه خود ادعا کرده بود با زد و بند و نفوذ در دادگستری می تواند نظر کارشناسی و رای قاضی را در پرونده اختلافی ِ مربوط به 60 واحد آپارتمان در گرگان به نفع یکی از طرفین پرونده، تغییر دهد.

آسیابی افزود: این کارچاق در ازای این ادعا ، 16 واحد  آپارتمان را به عنوان ِ دست خوش گرفته بود که با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان هنگام نقل و انتقال ِ صلح نامه این واحدها، دستگیر شد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کارچاق کن و همدست او فعلا بازداشت هستند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد .

آسیابی از مراجعان به مجتمع های قضایی استان خواست: فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و پرونده خود را از مسیر قانونی دنبال کنند .

حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان هم چندی پیش با اعلام شماره موبایل 09111758367 از مردم خواسته بود در شناسایی سوء جریان های مالی و فساد اداری و مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان ، مشارکت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار