مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کسانی که در واقعه عاشورا سکوت کردند مورد لعنت و نفرین هستند.

 کسانی که در واقعه عاشورا سکوت کردند مورد لعنت و نفرین هستند

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین ظهر یک شنبه در مراسم بزرگداشت اربعین در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: سانی که همراه با امام حسین (ع) در حال طواف کعبه بودند اما صدای کمک خواهی امام را شنیدند و سکوت کردند و با بی تفاوتی خود باعث شدند فجایع عاشورا رقم بخورد همانند قاتلان امام مورد لعن و نفرین قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: نماز، خمس، زکات، حج و بسیاری از اعمال بر انسان واجب است اما وقتی مورد قبول درگاه خدا قرار می‌گیرد که انسان اهل تقوا باشد.

گرزین ادامه داد: برخی چیزها در قبولی اعمال انسان شاخص است و باید انسان‌ها مطابق با آن عمل کنند تا دیگر اعمال آنها پذیرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: خداوند به پیامبر اسلام (ص) می‌گوید به مردم بگو اگر همه فرزندان، اموال و دارایی‌هایی که دارید از خدا، رسول خدا و جهاد در راه خدا مهم‌تر باشند باید منتظر از دست دادن همه چیز خود باشید زیرا این مطلب نشان دهنده این است که ایمان در قلب انسان نیست.

وی بیان کرد: اگر انسان‌ها نتوانند اولویت‌های خود را تنظیم کنند در امتحان ویژه خداوند که در طول زندگی با آن مواجه می‌شوند شکست خواهند خورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار