شهردار گرگان:

شهردار گرگان گفت: مواکب جاماندگان و دلدادگان حسینی، حس و حال پیاده روی اربعین را برای مردم تداعی کرده است.

مواکب دلدادگان حسینی حال و هوای پیاده روی اربعین را تداعی کرده است

به گزارش گلستان 24،  سید محمدرضا سیدالنگی در برنامه زنده «شب های هیرکان» سیمای مرکز گلستان با عرض تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: شهرداری گرگان با بهره مندی از تجربه و استقبال بی نظیر شهروندان از برگزاری موکب دلدادگان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در سال گذشته، بار دیگر موکب جاماندگان پیاده روی اربعین را در شهرستان گرگان برپا کرد.

وی افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی و مردمی، در کنار مردم ولایتمدار و انقلابی گرگان برای برگزاری این مواکب پای کار آمده است.

سیدالنگی با بیان اینکه ابتدا قرار بود 75 موکب در محل مستقر شود، خاطرنشان کرد: باتوجه به ازدیاد تقاضا، تعداد موکب ها به ۱۰۰ عدد افزایش یافت و محلات و روستاهای شهرستان گرگان در حال خدمت رسانی به عزاداران و دلدادگان حسینی هستند.

شهردار گرگان با اشاره به تلاش ۱۰ هزار نفر - ساعت در برپایی این مواکب عنوان کرد: برای برپایی این موکب ها مساجد، محلات، پایگاه های بسیج و بچه هیئتی های دهه هشتادی و نودی پای کار آمده اند.

سیدالنگی با بیان تجربه حضور خود در پیاده روی اربعین در سالهای گذشته گفت: خیابان اربعین گرگان تداعی گر حس زیبا و عاشقانه پیاده روی اربعین در کربلای معلی است.

لازم به ذکر است، موکب جاماندگان اربعین در خیابان شهید رجایی (حدفاصل کلانتری 13 تا کانون طه) همه روزه تا چهلمین سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از ساعت 17 الی 23 پذیرای دلدادگان حسینی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار