مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس را تشریح کرد.

برنامه‌های بنیاد گلستان در هفته دفاع مقدس تشریح شد

به گزارش گلستان 24، اسرافیل وزیری با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس، گفت: حضور حماسه‌آفرین مردم در هشت سال دفاع از انقلاب اسلامی باعث شد دفاع مقدس به الگویی برای تمامی آزادی‌خواهان جهان تبدیل‌شده و دشمنان انقلاب را از آنچه کرده‌اند پشیمان کند.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبیین حضور گسترده مردم در دفاع‌مقدس است. امسال با توجه به چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس برنامه‌های متعدد و متنوعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد گلستان مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را برگزاری مراسم عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا با مشارکت نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان در تمامی گلزارهای شهدا، بزرگداشت شهدای منا، هماهنگی با شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه برای سخنرانی پیام‌آوران ایثار در نماز جمعه، هماهنگی با صداوسیما و رسانه‌های مکتوب جهت پوشش برنامه‌های هفته دفاع مقدس، مراسم اردویی و ورزشی نظیر دارت، تنیس روزی میز، کوهنوردی، راه‌پیمایی، تیراندازی و شطرنج، اجرای پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان در طول هفته، نصب تصاویر شهدای شاخص استان در میدان‌ها و خیابان‌ها، برپایی نمایشگاه‌های هنری در مدارس و تجلیل از کارکنان ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس  برشمرد.

وی با تأکید بر اینکه دفاع از اسلام و انقلاب جز از مسیر شهدا امکان‌پذیر نیست، گفت: رسانه‌ها باید تمام تلاش خود را برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جامعه و جوانان به‌کارگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار