مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از کسب عناوین اول تا پنجم این اداره کل در بخش‌های مختلف از جمله پروژه مهر برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: امسال طرح «هر دانش آموز یک مهارت» نیز برای اولین بار در مدارس استان اجرا خواهد شد.

آموزش و پرورش گلستان جزو پنج استان برتر/ طرح «هر دانش آموز یک مهارت» اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24، سیدرضا نظری عصر یکشنبه در آیین معارفه و تکریم مدیران جدید و قدیم آموزش و پرورش گنبدکاووس افزود: اداره کل آموزش و پرورش گلستان از همه طرح‌ها و ایده‌های معلمان و دانش آموزان که در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت و یا منجر به تولید کالا و ایجاد ثروت شود، حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت به ایده‌ها و نقطه نظرات معلمان بشدت نیاز دارد، اضافه کرد: گلستان با تنوع اقوام و فرهنگ‌ها سرشار از استعداد است که آموزش و پرورش و معلمان نقش مهمی در شکوفایی این استعدادها برعهده دارند.

نظری ادامه داد: امسال برای نخستین بار در کشور و در قالب دیپلماسی مهارتی، تعدادی صنایع دستی بویژه فرش دستباف ترکمن که توسط تعدادی از هنرجوان برخی هنرستان‌های گلستان تولید شده بود به خارج کشور صادر شد.

وی همچنین بابیان اینکه در آموزش و پرورش هر کاری در سایه خردجمعی و کار گروهی قابل اجرا است، گفت: امسال یکی از اقدمات اداره کل آموزش و پرورش گلستان مشخص کردن تمامی معلمان پایه اول ابتدایی کل استان تا خردادماه بود که پس از آن با برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی با رویکرد قرآنی در تابستان و برگزاری جلسات آشنایی اولیا با معلمان، موجبات رضایتمندی همکاران و خانواده‌ها را فراهم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین از وجود رگه‌هایی از سند ننگین ۲۰۳۰ در برخی مدارس استان خبر داد و افزود: علت وقوع اتفاقات اخیر در کشور وجود همین سند و عوامل اجرا کننده آن در مدارس است.

نظری، تغییر و جابجایی مدیران را در راستای چرخش نخبگان در نظام تعلیم و تربیت دانست و با قدردانی از زحمات «کمال الدین نظرنژاد» مدیر قدیم آموزش و پرورش گنبدکاووس، «عبدالقادر ظفر» را به عنوان مدیر جدید این شهرستان مرزی معرفی کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار