گوهری راد از ثبت نام ۳۷۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی در گلستان خبر داد.

ثبت نام ۳۷۹ هزار دانش آموز در گلستان/ تمامی پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت خواهد شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» امروز (سه شنبه 14 مرداد) در جمع خبرنگاران در خصوص بازگشایی مدارس گفت: تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد که چه در وضعیت سفید، زرد و قرمز در تمامی مدارس کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: معتقدیم که آموزش دانش آموزان از طریق شرکت در کلاس موثرتر خواهد بود.

 

وی ادامه داد: باید تمامی محتوای هر درس برای دانش آموزان چه به صورت مجازی و حضوری تدریس شود و متولی تدریس و پیگیری با مدیران هر کلاس در طول سال تحصیلی است.

 

گوهی راد با تاکید بر این اینکه مدیر و معلمان باید بر اساس وضعیت هر دانش آموز کار آموزش در سال تحصیلی آینده را انجام دهند، اظهارداشت: بر همین اساس 50 درصد تدریس مجازی و 50 درصد حضوری خواهد بود و مدارس به صورت زوج و فرد خواهد بود.

 

وی زمان آغاز بازگشایی مدارس را 15 شهریور اعلام کرد و گفت: روز غنچه ها و شکوفه ها نیز در همان روز 15 شهریور خواهد بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: امسال هیچ شبکه ای به غیر از شبکه شاد را به رسمیت نمی شناسیم و تنها شبکه آموزشی شبکه شاد است.

 

وی با اشاره به ثبت نام دانش آموزان، گفت: تا امروز در پایه اول 76 درصد، در پایه هفتم 65.14 درصد و پایه دهم 19.3 درصد ثبت نام کرده اند.

 

گوهری راد افزود: پیش بینی آموزش و پرورش ثبت نام 379 هزار و 500 دانش آموز در دوره های مختلف در سال جاری است.

 

وی خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی شهریورماه دانش آموزان نیز از 22 شهریور ماه شروع خواهد شد و امتحانات نهایی پایه نهم به صورت حضوری است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: بهداشت و سلامت دانش آموزان در اولویت اول آموزش و پرورش است و خانواده ها مطمئن باشند تمامی پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت در مدارس رعایت خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار