مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش:

مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش گفت: روند ساخت بیمارستان ۹۱ تختخوابی این شهرستان به عنوان یکی از مطالبات دیرینه مردم منطقه با استفاده از اعتبارات سفر استانی رییس جمهور به پیشرفت فیزیکی ۳۸ درصد رسید.

ساخت بیمارستان گالکیش به پیشرفت فیزیکی ۳۸ درصد رسید

به گزارش گلستان 24، حسن رحیم‌زاده اظهار کرد: عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۹۷ آغاز شد اما به دلیل نبود اعتبار روند کندی داشت تا اینکه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر اسفندماه سال گذشته رییس جمهور و هیات دولت به گلستان برای تکمیل آن مصوب شد.

وی افزود: تاکنون از محل اعتبارات سفر رییس جمهور ۲۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساخت بیمارستان تخصیص یافت و ۱۵۰ میلیارد دیگر هم در مرحله تخصیص قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش گفت: عملیات اسکلت و دیوار چینی بیمارستان پایان یافته و بقیه مراحل هم در دست اقدام است و طبق اعلام پیمانکار با پرداخت کامل اعتبارات مصوب عملیات ساخت آن تا شهریور سال آینده به پایان خواهد رسید.

رحیم‌زاده گفت: تا زمان افتتاح این بیمارستان، هشت مرکز بهداشتی و درمانی و ۳۵ خانه بهداشت در گالیکش ارائه خدمات اولیه به بیماران را انجام می‌دهند و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیماران توسط آمبولانس به صورت رایگان به نزدیکترین بیمارستان منطقه از جمله گنبدکاووس، مینودشت و کلاله اعزام خواهند شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش افزود: ۲ خانه بهداشت در روستاهای حاجی آباد و محمود آباد این شهرستان تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار