مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبرداد؛

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان از تشکیل ۳۰ کمیته برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی اقوام خبرداد.

تشکیل۳۰ کمیته برای برگزاری جشنواره بین‌المللی اقوام

به گزارش گلستان 24، محمدجواد ساوری در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی اقوام گلستان اظهارکرد: جشنواره اقوام فرصت مغتنمی است تا در شرایط امروز جامعه ضمن ترویج شورونشاط اجتماعی، آداب، رسوم و فرهنگ اقوام را معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: دستگاه‌های اجرایی از زمان آغاز برنامه‌ریزی و اقدامات برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام همکاری خوب و مطلوبی داشتند و امیدواریم این همکاری‌ها تداوم یابد.

وی گفت: با توجه به سیاست دولت مردمی برای افزایش تعاملات با کشورهای حاشیه دریای خزر، امسال در بعد بین‌المللی جشنواره از کشورهای حاشیه دریای خزر دعوت‌شده است.

ساوری بیان کرد: دیوار بزرگ گرگان به‌عنوان برند تمدنی استان گلستان اولویت اداره‌کل میراث‌فرهنگی قرارگرفته است و در راستای تبلیغ و برندسازی این اثر فاخر تاریخی، از نماد دیوار بزرگ گرگان در طراحی پوستر پانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام استفاده شده است و همچنین شعار «ایستاده‌ایم برای جهانی‌شدن دیوار بزرگ گرگان» به‌عنوان شعار جشنواره پانزدهم انتخاب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان تصریح کرد: صداوسیما نقش پررنگی در برندسازی جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام دارد؛ از این رو با هماهنگی انجام شده، مقرر شد تا پوشش مطلوب استانی و ملی این رویداد فرهنگی استان اجرایی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار