رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت که در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد در بخش‌ها و مناطق گوناگون کشور از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد به مشتریان این بانک پرداخت شد.

امسال ۸۰ هزار میلیارد ریال وام محرومیت‌زدایی توسط بانک مهر ایران پرداخت شد

به گزارش گلستان 24 به نقل از ایرنا، عیسی امامی روز پنجشنبه در آیین آغاز فعالیت واحد مدیریت و پرستاری (مرکز ارتباط با مشتریان) این بانک در گرگان به ایرنا اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش می‌کند با رویکرد جدید و متنوع در عرصه پیکار با اقتصاد ربوی نقش جدی‌تری را ایفا کند که افزایش میران تسهیلات کم‌بهره و تسهیل‌سازی در استفاده خدمات بانکداری اسلامی از جمله این رویکردهای اثر بخش در سالهای اخیر است.

وی گفت: افزایش سقف تسهیلات اشخاص حقیقی از ۵۰۰ میلیون به ۲ میلیارد ریال و پیش‌بینی پرداخت وام کم بهره تا سقف ۵ میلیارد ریال از برنامه های اصلی این نهاد مالی برای توسعه روزافزون بانک داری اسلامی در شبکه بانکی و تامین نیازهای مشتریان است .

امامی گفت: تلاش می‌کنیم تا سه سال آینده ۸۰ درصد خدمات بانک مانند برداشت از حساب و اعطای تسهیلات به صورت غیرحضوری انجام شود و همه خدمات بانک در حوزه آموزشی ، بیمه ، رفاهی و امور شعب بدون حضور فیزیکی در بانکها میسر گردد.

وی به برنامه های بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت : بدنبال افزایش سقف تسهیلات شرکت های دانش بنیان در دریافت تسهیلات کم بهره هستیم و پیشنهاد رسمی بانک به وزیر اقتصاد ارائه شده تا سهم و نقش آفرینی بانک در حمایت از ‌بخش نخبگانی جامعه افزایش یابد.

امامی گفت : در حال حاضر حدود ۱۳ میدیون نفر از خدمات بانکداری اسلامی بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده می کنند که تلاش داریم تا افق ۱۴۰۴ آن را به مرز ۳۰ میلیون نفر برسانیم که با توجه به رغبت مردم در بهره گیری از خدمات بانکداری غیر ربوی تحقق این موضوع امری دست یافتنی است.

مدیر کل روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران هم گفت : فعالیت واحد مدیریت ارتباط و پرستاری مشتریان CRM، با هدف ارتقای دانایی و سواد مشتریان نسبت به خدمات بانکی برای نخستن بار در شبکه بانکی جمهوری اسلامی ایران در ۶ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۱۴ استان کشور آغاز شد.

روح الله قاسمیان گفت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتری و پرستاری مشتریان در شبکه بانکی ایران در راستای تکریم مشتری ، ارتقای آگاهی ، دانایی و سواد مشتری نسبت به پروژه ها و خدمات بانکی با تمرکز در بخش فعالیت های قرض‌الحسنه راه‌اندازی شد .

وی در خصوص چگونگی تامین نیروهای این واحد اظهار داشت : بر اساس برنامه تکلیفی بانک مرکزی مقرر شد تا ۷۱ نفر از پرسنل ۲ موسسه مالی منحل شده کاسپین و توسعه در قالب های مختلف در بانک قرض الحسنه مهر ایران بکارگیری شوند.

قاسمیان گفت : در این راستا ۵۷ نفر در بخش خدمات داخل بانک ها به کار گرفته می شوند و ۱۴ نفر هم پس از مصاحبه های علمی ، کتبی و شفاهی برای خدمات دهی در ۱۴ استان به کار گرفته می شود.

مدیر کل روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود : خدمات واحد CRM تکمیل کننده خدمات مجازی بانک محسوب می شوند که از درگاه و پیشخوان مجازی این بانک در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار