مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ۴۰۰ برنامه شاخص با عنوان «چهل چراغ برای شهدای شاهچراغ»، تا چهلم شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) در گلستان برگزار می شود.

۴۰۰ برنامه شاخص تا اربعین شهدای شاهچراغ در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت شهدای مظلوم شاهچراغ در گلستان اظهارکرد: با هم افزایی نهادها و مجموعه های دولتی و حاکمیتی استان و با هدف تعظیم و تکریم یاد شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) به ویژه سه شهید نوجوان و دانش آموز و همدلی با آرتین عزیز که در این واقعه دلخراش همه اعضای خانواده خودش را از دست داد، مقرر شد که سلسله برنامه هایی را در طول این ایام تا چهلم این شهدا، در گلستان برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ۴۰۰ برنامه شاخص با عنوان «چهل چراغ برای شهدای شاهچراغ»، تا چهلم شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) در گلستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: این برنامه ها شامل برگزاری ۲۰۰ برنامه در سطح مساجد، هیئات و تشکل های دینی، اجرای پویش مجازی «همکلاسی شهیدم» با همکاری آموزش و پرورش و امضاء بیانیه محکومیت قضایای اخیر کشور و پایان مماشات با اغتشاشگران و طراحان و حامیان و دنباله روان این اغتشاشات و ضرورت برخورد قاطعانه با همه آنها است.

گرزین گفت: اجرای سرود «رفیق شهیدم»، با هدف پاسداشت شهدای نوجوان، شب شعر شاعران با موضوع شهدای امنیت و شاهچراغ از دیگر برنامه ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: همه این برنامه ها با مشارکت مردم، همکاری با نهادها و دستگاه های دولتی و حاکمیتی و مجموعه های مردمی برگزار شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم برنامه ۴۰ چراغ آغازی بر پایان اغتشاش، پایان اغتشاشگران و پایان مسیری که فتنه گران منحوس با حمایت غرب به راه انداخته اند، باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار