امام جمعه شهرستان بندرترکمن گفت: وجود نازنین حضرت معصومه (س) مانند چراغی در شهر قم است که علما به گرد او جمع شدند و امروز قم به برکت وجود ایشان مرکز عالم اسلام است.

شهر قم به برکت وجود حضرت معصومه (س) مرکز عالم اسلام شد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام محمدصالح منصوری اظهارکرد: امام صادق (ع) در مورد شخصیت حضرت معصومه (س) فرمودند: فرزندی از فرزندان من در قم دفن خواهد شد که نام آن فاطمه (س) و آنجا حرم اهل بیت است.

امام جمعه شهرستان بندرترکمن افزود: شهر قم همواره مورد توجه اهل بیت اسلام بوده و مخصوصاً بعد از سفر معنوی حضرت معصومه (س) به این شهر تا به امروز مرکز علمای تشیع شده است.

وی اضافه کرد: شهرستان قم امروز به عنوان مرکز جهان اسلام و حوزه‌های علمیه جهان اسلام است که با تربیت و اعزام طلاب به سراسر جهان به وظیفه خود در گسترش دین اسلام به خوبی عمل می‌کند.

منصوری بیان کرد: حضرت معصومه (س) یک قطب معنوی برای ما ایرانیان است که امیدوارم روز به روز بتوانیم هر چه بیشتر از فضیلت‌های این بی بی بزرگ و خصوصاً شفاعت ایشان در روز قیامت بهره مند شویم.

امام جمعه شهرستان بندرترکمن گفت: وجود نازنین حضرت معصومه (س) مانند چراغی در شهر قم بود که علما به گرد او جمع شدند و تا به امروز هم مهم‌ترین عامل برای جمع شدن علما طی چندین قرن بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار