مدیرکل فرودگاه‌های گلستان خبر داد:

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از برقراری پرواز گرگان‌- زاهدان خبر داد و افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران حرم مطهر امام‌رضا(ع)، تعداد پروازهای گرگان‌- مشهد و بالعکس افزایش یافت.

برقراری پرواز گرگان- زاهدان/ افزایش پروازهای گرگان- مشهد

به گزارش گلستان24، علی متانت اظهار داشت: با بیان اینکه تسهیل در سفر و ارائه خدمات بهتر و شایسته به هموطنان از مهمترین اهداف دست‌اندرکاران فرودگاه‌های استان گلستان است، ادامه داد: در همین راستا برنامه افزایش تعداد پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با اشاره به اینکه پروازهای گرگان- تهران، گرگان- مشهد، گرگان- عسلویه و دیگر پروازهای داخلی با برنامه از پیش تدوین شده از این فرودگاه انجام می‌شود، ادامه داد: پروازهای بین‌المللی گرگان- عراق (شهر زیارتی نجف) و گرگان- قزاقستان (بندر آکتائو) همچنان طبق برنامه برقرار است.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا ضمن جلب رضایتمندی مسافران، متناسب با شرایط بهینه موجود میزان تقاضای سفر افزایش یابد و سپس تعداد پروازها و مسیرها بیشتر شود، افزود: با رایزنی‌های انجام شده، پرواز گرگان- زاهدان برقرار و شرکت هواپیمایی قشم‌ایر روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته آماده جابجایی مسافران بین استان‌های گلستان و سیستان‌وبلوچستان است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان شایسته ترین خدمات‌رسانی را افتخاری برای همکاران اداره کل فرودگاه‌های استان دانست و خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد پروازهای گرگان– مشهد، روزهای شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته آماده ارائه خدمات به مسافران و جابجایی زائران حرم مطهر امام‌رضا(ع) هستیم.

وی با تأکید بر اینکه اداره‌کل فرودگاه‌های استان گلستان در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جدید را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: مسافران می‌توانند جهت کسب اطلاع از وضعیت پروازهای فرودگاه شهدای گرگان با شماره تلفن‌های ۱۹۹ و ۳۱۲۲۸۰۳۰ - ۰۱۷ (اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان) تماس حاصل نمایند.

فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان از فرودگاه‌های مهم شمال کشور است که علاوه بر پروازهای داخلی، پروازهای خارجی به‌خصوص جابجایی حجاج به کشور عربستان، زائران عتبات عالیات به کشور عراق و مسافران به کشور قزاقستان انجام می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار