مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران:

مدیر عامل انتقال خون ایران ضمن تشکر از اقدمات استاندار گلستان در راستای پیشبرد اهداف این مرکز در استان، گفت: بسیاری از موانع که در سنوات گذشته موجب عدم توسعه مرکز انتقال خون گلستان و ظرفیت های موجود در این دستگاه خدمات رسان شده بود با حمایت و پیگیری های مستمر استاندار گلستان به ثمر نشست که نتیجه آن بهره مندی مردم استان از خدمات این مرکز است.

برداشته شدن موانع توسعه انتقال خون با حمایت های استاندار گلستان/ استفاده از ظرفیت خیران

دکتر مصطفی جمالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان 24، اظهار کرد: واگذاری ساختمان متعلق به استانداری واقع درکوچه آذر یکم به انتقال خون مرکز استان، تهیه پیش نویس مصوبه جهت ارائه در دوره دوم سفر ریاست جمهوری، استفاده ازردیف متوازن ملی دربودجه 1401 ، وقت ملاقات و گفتکو توسط استاندار با وزیر بهداشت ، تهیه پیش نویس به امضای استاندار به رسانه استانی جهت فرهنگ سازی اهدای خون ، مشارکت شهرک صنعتی وشرکت های ویژه ونهادهای حاکمیتی درمجمع خیرین، پیش نویس به اشتراک گذاشتن ظرفیت های علوم پزشکی ( مکان ، نیرو و.. ) با اداره کل انتقال خون با امضای استاندار و استفاده از مازاد درآمد استان جهت نیاز های اداره کل انتقال خون استان گلستان از جمله اقدمات مهمی بوده که در این مدت توسط استاندار گلستان پیگیری و به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه استاندار گلستان عضو افتخاری مجمع خیران اداره کل انتقال خون گلستان نیز .هست، گفت: اینکه مسئول تراز اول استان در اموری چون سلامت ورود کرده و برای پیشبرد اهداف این حوزه تلاش می کند، فضا برای حضور دیگر مسئولان و مردم مطمئن تر می شود.

جمالی افزود: خیران نقش بسیار مهمی در حوزه انتقال خون و فرهنگ سازی بیشتر اهدای خون و همچنین تجهیز و ساخت مراکز انتقال خون در همه شهرهای گلستان را دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار