رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان خبرداد؛

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از ارائه خدمات مشاوره‌ای و ایجاد خانه کودک در سرای محله قلعه حسن خبر داد.

ایجاد خانه کودک در سرای محله «قلعه حسن» گرگان/ارائه خدمات مشاوره

به گزارش گلستان 24، کریم علمی  با تشریح اقدامات فرهنگی و اجتماعی در سرای محله قلعه حسن گرگان اظهارکرد: خدمات مشاوره‌ای با مشارکت مرکز بهداشت گرگان ویژه بانوان و مادران با موضوعاتی مانند فرزندپروری، مدیریت خشم، پیشگیری از اعتیاد و طلاق، مهارت‌های زندگی و همه آموزش‌هایی که مرتبط با کاهش آسیب‌های اجتماعی است، در سرای محله قلعه حسن گرگان اجرا و با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان همچنین از ایجاد خانه کودک ویژه خردسالان در سرای محله «قلعه حسن» خبر داد و گفت: این مکان با هدف ارائه خدمات ویژه به کودکان در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش مفاهیم ابتدایی و غیره راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس خیاطی ویژه بانوان با هدف اشتغال زایی آنها، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نوجوانان با حضور مربیان محلی، از دیگر اقداماتی است که در سرای محله قلعه حسن اجرا می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان ادامه داد: همچنین آموزش کمک‌های اولیه با مشارکت هلال احمر و ارائه مدرک از طرف هلال احمر هم در این مرکز برگزار شده است.

علمی افزود: همچنین طی پنج روز قرار است کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور جوانان در حسینیه قلعه حسن با مشارکت بهزیستی برگزار شود که انتظار داریم اهالی این محله از این دوره‌ها استفاده مطلوب کنند.

وی همچنین به اقدامات ورزشی انجام شده در این محله اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی ورزشی والیبال، فوتسال، رزمی، آمادگی جسمانی، داژبال در کنار برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان و مسابقات والیبال جام حاج قاسم سلیمانی از جمله این اقدامات بود.

علمی تاکید کرد: اهدا البسه ورزشی در کنار تجهیز اماکن ورزشی این محله به توپ، تور، دیرک دروازه کوچک، میز تنیس، فوتبال دستی و بهسازی زمین والیبال این محله هم در ماه‌های گذشته انجام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار