معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جلوگیری از مهاجرت از روستا به شهر یکی از اهداف اصلی اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

جلوگیری از مهاجرت به شهر، هدف اصلی پروژه محرومیت‌زدایی بسیج است

به گزارش گلستان 24، سردار سیدضیاء‌الدین حزنی امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ و طلایه داران اقتصاد مقاومتی به مناسبت آغاز هفته بسیج در گرگان افزود: اگر چه در همه استان‌های کشور، محرومیت به جای مانده از سال‌های گذشته وجود دارد اما این عقب‌ماندگی در گلستان آزاردهنده و حل آن نیازمند تلاش بیشتر است.

وی بیان کرد: ریشه‌کنی فقر و محرومیت و کمک به کاهش این مشکلات به عنوان یکی از اهداف عالیه نظام مقدم جمهوری اسلامی توسط گروه‌های جهادی و با کار و تلاش بسیجی انجام می شود و توقف در آن وجود ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ادامه داد: باید کمک کنیم عقب‌ماندگی مناطق محروم و دورافتاده به حداقل برسد که یکی از آثار آن تامین بیشتر امنیت پایدار در مناطق محروم است.

سردار حزنی افزود: توجه به کیفیت در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی مورد تاکید فراوان است که یک نمونه آن، سربلندی ساختمان‌های ساخته شده سپاه پس از بروز زلزله بود.

وی گفت: مسوول اصلی زدودن غبار محرومیت از مناطق دورافتاده کشور بر عهده دولت است و ورود سپاه به این بخش، یکی از نشانه‌های همکاری دستگاه‌ها و نهادهای جمهوری اسلامی برای حل مشکلات به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: اولویت اصلی و فعلی ایران مقابله با جنگ نرم است و همه کسانی که دلسوز کشور هستند باید برای مقاله با توطئه‌های دشمنان در این بخش وارد کارزار شوند.

وی با اشاره به نیازمالی قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: هیچ گروه جهادی نباید مشکل کمبود اعتبار داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار