رئیس جمعیت هلال احمر:

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت و توانایی نوجوانان و جوانان در امدادرسانی گفت: طی سال های گذشته از این موضوع مهم غفلت شده بود که تلاش می کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر، این فاصله را جبران کنیم.

ضرورت استفاده از ظرفیت و توانایی نوجوانان و جوانان در امدادرسانی

به گزارش خبرنگار گلستان 24، پیرحسین کولیوند امروز در مراسم اختتامیه سومین دوره منطقه‌ای آموزشی دادرس پیشرفته در اردوگاه مرحوم امیرمحمد قاسمی شهر دلند از توابع شهرستان رامیان در استان گلستان، اظهار کرد: نیروهای هلال احمر سرمایه‌های اجتماعی جمعیت محسوب می‌شوند که می‌توانند ارزش این مجموعه را افزایش دهند.

رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با استمرار برگزاری دوره های آموزشی، تا چند سال آینده این نیروهای جوان و متخصص به چرخه امدادگری افزوده خواهند شد و تا چند سال آینده خیل زیادی از داوطلبان دانا، دلسوز و مسوولیت‌پذیر در راستای بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت خواهند کرد.

وی با توصیه به بانوان امدادگر گفت: از سختی‌های امدادگری در زمان سوانح هراس نداشته و با اعتماد به نفس بالا در کنار مردان به یاری آسیب‌دیدگان حوادث بپردازند.

رییس جمعیت هلال احمر به برگزاری دوره آموزشی دادرس (داوطلب آماده در روزهای سخت) در گلستان اشاره کرد و گفت: نیروهای حاضر در این دوره آموزشی نشان دادند که علاوه بر یادگیری می‌توانند روحیه نشاط، شادابی، جهادی و مسوولیت‌پذیری را به بقیه منتقل کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار