اندک اندک جمع مستان می رسد!

طی مراسمی شب گذشته احکام دبیران اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان ها و اعضای شورای مرکزی استان و جوانان و بانوان اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان اهدا شد.

تصاویر / شکل گیری آرایش انتخاباتی اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان

به گزارش گلستان 24، علی اصغری دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان شامگاه گذشته در جلسه شورای مرکزی اتحادیه های انجمن های اسلامی استان گلستان اعلام نمود: اتحادیه انجمن های اسلامی به جز تفکر امام و انقلاب اسلامی و شهدا چیزی دیگری را دنبال نمی کند و اتحادیه در استان شدن گلستان نقش بسزائی داشته است .

وی سپس افزود : بقول شهید قندهاری خدمت ما در نظام از بامداد تا بامداد می باشد و خوشبختانه تفکرات بسیار بالایی در سطح استان از اتحادیه حمایت می کند و یقینا هدف اصلی ما دفاع از ارزشها ی انقلاب و خود سازی و دفاع از حقوق مردم است.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان سپس در باره نقش جوانان و بانوان در منطقه گفت : نسل جدید با توجه به ارزشها رویکردی خوبی دارد و ما به حضور جوانان و بانوان اعتقاد داریم که باید حضور فعال داشته باشند وکار اتحادیه بین نیروهای استان نتیجه بخش باشد و ما به جمع گرائی و خرد جمعی اعتقاد داریم و می دانیم که تک روی باعث انزوای تشکیلات می شود.

وی سپس در باره برنامه انتخابات گفت : ما جهت برگزاری انتخاباتی که با نگاه اعتدال گرایانه باشد آماده ایم .و کمیته انتخابات نیز تشکیل داده ایم و اکنون نیز حال شناسائی افراد میباشیم و کاری باید انجام بدهیم که از مرکز تصمیم نگیرند و خودمان گزینه را انتخاب کنیم . و در خاتمه اینکه اتحادیه دارد از باورها و ارزشها انقلاب اسلامی دفاع می کند.

سپس علی اصغر قزل سفلو به عنوان سخنگوی کمیته جوانان و دانشجویان استان گلستان به تشریح برنامه های اجرا شده در سال گذشته و چشم انداز سال جاری پرداخت.

انتقاد کلاتی از افراطیون

کلاتی مسول یادواره شهدای یاک ۴۰ استان گلستان در این جلسه گفت:ما ۲۴ اردیبهشت در مصلی جدید گرگان با سخنرانی یک شخصیت کشوری انجام خواهدگرفت.

وی تصریح کرد؛ایشان با انتقاد شدید از این بیانیه افراطیون گفت؛مردم و مسولین نگران این موضوع نباشند زیرا این افراطیون تعداد بسیار اندکی هستند و مردم استان گلستان به امام خمینی (ره)و بیت معظم له ایشان احترام خاصی قائل هستند و امیدواریم همانند سالهای گذشته که بالغ بر ۱۲هزارنفرجمعیت ازاین یادواره استقبال می کند امسال پرشورتر و حماسی تر ازسال قبل انجام گیرد.
در پایان احکام دبیران اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان ها و اعضای شورای مرکزی استان و جوانان و بانوان را تحویل دادند./کمالان نیوز

نگران مدیریت کلان استان هستیم

همچنین علی اصغری دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان در روزهای اخیر انتقادات صریح و تندی را متوجه استاندار گلستان کرده بود که هفته نامه گلشن مهر آنها را درج کرد . وی گفته بود :بزرگان استان نگران تصمیم های غیر کارشناسی در زمینه های مختلف مدیریت ارشد استان هستند که بسیار قابل تامل و دقت است 

محمد حسین علی اصغری در نشست احزاب اصلاح طلب که در اتحادیه انجمنهای اسلامی گلستان برگزار شد با انتقاد از مدیریت ارشد استان در دولت تدبیر و امید ادامه داد : اکثر بزرگان استان بر این باورند که شرایط مدیریت استان بگونه ای است که با توجه به ساخت انتخابات در ایران ، امکان جامه عمل پوشاندن به وعده های اکثریت مردم را ندارد ونمی تواند یک انتخابات سالم رقابتی را برگزار نماید

وی در گفت : خواست دیگر مردم از دولت استفاده از ظرفیت های استان از جمله استفاده از نیروهای اصلاح طلب و نخبگان ترکمن و سیستانی در مدیریت کلان گلستان بوده است که انجام نشده است و همین مساله می تواند تاثیری منفی در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی داشته باشد .

دبیر کل اتحادیه انجمنهای اسلامی گلستان افزود : همه ی نیرو های اعتدال گرا و اصلاح طلب موظفند که دولت را در سال یکدلی و یک زبانی دولت و ملت همراهی نمایند و نباید سختی های هشت ساله را از یاد ببریم و باید از انتخابات 24 خرداد درس بگیریم تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود.

علی اصغری در بخش دیگری از سخنانش درباره مواضع صریح آیه اله نورمفیدی در شورای اداری استان  مبنی بر توجه به مسایل کلان از سوی استانداری تاکید کرد : پرداختن به کارهای کوچک و محدود و شهرستانی فکر کردن ، مشکلات کلان استان را به فراموشی سپرده است وی یاد آور شد گردشگری ،آشوراده ، پتروشیمی ، تامین آب کشاورزی ، منطقه ی ازاد تجاری اینچه برون ، راه آهن گلستان به خراسان ،ساختمان دانشگاه گلستان ، پردیس دانشگاه فرهنگیان ، شهرکهای صنعتی و صنایع تبدیلی  و... که همه ی اینها در اشتغال و در آمد سرانه ی مردم نقش دارند و در 18 ماه گذشته مدیریت استان اقدام موثر و مهمی در این خصوص انجام نشده است .

علی اضعری ادامه داد: اگر بخواهیم دولت تدبیر و امید را در سطح جهان و کشور مورد ارزیابی قرار دهیم باید گفت موفقیت ما در استان تنها 50 درصد موفقیت دولت در سطح ملی است و علت آن پرداختن به مسایل جزیی و غافل شدن از کارهای مهم استان است که تاثیر ی مستقیم و منفی در سرنوشت توسعه استان خواهد داشته و خواهد داشت زیرا مهمترین نیاز توسعه ی استان استفاده از نیروهای توانمند و با انگیزه و همراه با دولت  تدبیر و امید است که اینک در ابهام قرار گرفته است  .

علی اصغری در ادامه انتقاداتش از فضای استان یاد آور شد مطبوعات و رسانه های عمومی می توانند نیازهای جامعه را اعلام کنند و دولت مردان را نقد نمایند این در حالی است که نقش آنها در این مدت بسیار کم رنگ ارزیا بی می شود در حالی که عملکرد برخی مدیران استانی بهانه های خوبی هم  برای گروه مقابل فراهم  کرده است .

تصاویر نشست شب گذشته

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار