پیش‌بینی راه‌اندازی ۲ مرکز نقاهتگاهی برای بیماران بهبود یافته از کرونا در گنبدکاووس، غربالگری ۲۵ درصد جمعیت مراوه‌تپه و بخشش یک ماه اجاره مستاجران پاساژ سلطانی آزادشهر از جمله اخبار کوتاه امروز سه‌شنبه شرق استان گلستان است.

اخبار کوتاه شرق گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، فرماندار ویژه گنبدکاووس اعلام کرد که ستاد مقابله با ویروس کرونا این شهرستان با توجه به ضرورت پیش بینی شرایط بحران، ۲ مرکز راه اندازی نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونایی پیش بینی کرد.

عبدالقدیر کریمی گفت: این دو مرکز خارج از بافت مسکونی شهر گنبدکاووس پیش بینی شده که یکی از آنها که در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با ظرفیت ۳۰ تخت درحال تجهیز است.

**

فرماندار مراوه تپه گفت: تاکنون ۲۵ درصد از جمعیت ۶۱ هزار نفری ساکن مناطق شهری، روستایی و عشایری این شهرستان مرزی از طریق تماس تلفنی کادر مراکز بهداشتی، درمانی و خانه‌های بهداشت در قالب طرح بسیج ملی غربالگری ویروس کرونا، ارزیابی شدند.

امانگلدی ضمیر گفت: این طرح تا غربالگری تمامی جمعیت مراوه‌تپه ادامه دارد و تلاش داریم حداکثر ظرف هفته آینده و با استفاده از ظرفیت بسیج و جمعیت هلال احمر این شهرستان این کار تمام شود.

**

مالک یکی از پاساژهای تجاری آزادشهر در اقدامی انسان دوستانه و باهدف کمک به مستاجران خود در شرایط رکود و تعطیلی بازار به سبب شیوع ویروس کرونا، اجاره یک ماه آنها را بخشید.

**

فرماندار مینودشت در سرکشی از رودخانه چهل چای و نرماب و باتوجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی در روزهای آینده از اعضای مدیریت بحران، شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها خواست هشدارهایی لازم را برای جلوگیری از سیل جدی بگیرند.

نیمی از جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری گلستان در هفت شهرستان گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در شرق این استان سکونت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار