رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور:

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: مردم با هوشیاری در برابر اغتشاشات اخیر دشمن علیه کشور ایستادگی کرده و اجازه سوء استفاده به دشمن را نداده اند.

مردم با هوشیاری در برابر حوادث اخیر ایستادند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان عضو شورای عالی قضایی روز پنجشنبه در هفدهمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان گلستان، افزود: مردم هوشیار کشورمان در جریان اغتشاشات اخیر ، به دعوت دشمن پاسخ مثبت ندادند.

وی ادامه داد: مردم اهداف شوم دشمنان را از به راه انداختن این اغتشاشات در کشور به خوبی می‌دادند و به شهادت رساندن طلبه بسیحی آرمان علی‌وردی یا نیروی انتظامی را در کردستان و ..از جمله کار اغتشاشگران اخیر است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که بساط اغتشاش جمع خواهد شد، افزود: چون مردم دل در گرو انقلاب دارند برای حفظ و تداوم آن تلاش خواهند کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: شهدا همواره ولی نعمت ما هستند چرا که خون پاک خود را فدای پایداری نظام کرده اند تا راه رسیدن به قله های بلند و بزرگ انقلاب اسلامی تسریع شود.

این مقام عالی قضایی تاکید کرد: ما نمی توانیم جانفشانی و مقام با عظمت آنها را درک کنیم ولی برگزاری یادواره شهدا می تواند الگویی برای زنده نگه داشتن راه و اهداف والای آن ها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان با اشاره به این که پنجم آذر سال 1358 بفرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی تشکیل بسیج مستضعفین صادر شد، افزود: امروز نقش این نهاد مردمی ونقش بسیار ارزنده بسیجی را در هشت سال دفاع مقدس می بینیم که نیمی از شهدای این عرصه را بسیجیان از اقشار مختلف تشکیل می دهد که با پیروی از حضرت سید الشهدا ( ع ) در برابر دشمنان نظام مردانه ایستادند.

وی با تاکید بر این که این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و اگر می خواهیم از سیم خار دار دشمن عبور کنیم باید نخست از سیم خاردار نفس خود عبور کنیم، گفت: ما همواره به وجود تفکر بسیجی در جامعه نیاز داریم، چون این تفکر است که نظام را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرده و موجب تداوم بالندگی آن می‌شود.

وی ادامه داد: امروز تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف بسط و توسعه یافته است و ابرقدرت ها را به ترس وا داشته است.

وی خاطرنشان ساخت : پس از رحلت حضرت امام خمینی ره 33 سال است که کشتی نظام را رهبر معظم انقلاب به نحو احسن از گزند توطئه دشمنان به پیش می‌برند و قطعا با وجود چنین رهبری، و بصیرت و هوشیاری ملت دشمن نمی تواند در کشور نفوذ کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار