جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: سپاه نماد وحدت، ایستادگی یک ملت در برابر تهدیدها است و تقویت سپاه و نیروهای مسلح در واقع تقویت پایه‌های انقلاب و دستاوردهای انقلاب است.

فرمانده جدید سپاه شهرستان گمیشان معرفی شد

به گزارش گلستان 24 ؛  سرهنگ پاسدار عبدالله عینعلی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان گمیشان اظهار داشت: سپاه نماد وحدت، ایستادگی یک ملت در برابر تهدیدها است.

وی افزود: تقویت سپاه و نیروهای مسلح در واقع تقویت پایه‌های انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سرهنگ عینعلی معنویت و تقوای الهی را از عناصر مهم سپاه دانست و اظهار داشت: وظیفه اصلی ما در برابر نسل‌های چهارم و پنجم توضیح و تبیین دستاوردهای انقلاب و سپاه است.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان خاطر نشان کرد: خدمات، حضور و اقدامات سپاه در سطح کشور در همه زمینه‌ها برای اقتدار و صلابت کشور بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار شهرستان گمیشان هم در این مراسم گفت: هدف اصلی و مهم مسئولان کشور، اعتلای روز افزون و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است. سپاه در خدمت مردم و برای مردم بوده چرا که سپاه برآمده از بطن جامعه بوده و هویتی مردمی دارد.

امیرشیر توماج تصریح کرد: از وظایف مهم سپاه در کشور محافظت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها است.

فرماندار شهرستان گمیشان تقویت وحدت در همه زمینه‌ها را امری لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: دشمن با ترفندها و حیله‌های متفاوتی و با ارائه نقشه‌هایی در غالب جنگ نرم درصدد ضربه زدن بر کشور است و امروز وظیفه مهم ما هوشیاری و در صحنه بودن و عمل به فرامین مقام معظم رهبری است.

در این مراسم از زحمات "سرهنگ پاسدار باقر رحمانی" تقدیر و "سرهنگ پاسدار یحیی اسلامی نژاد" به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان گمیشان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار