فرمانده سپاه نینوا:

فرمانده سپاه نینوا گلستان هفته بسیج را بزرگداشت جانفشانی‌هایی صورت گرفته برای سربلندی این سرزمین دانست و گفت: تفکر بسیجی عامل اصلی ایستادگی مقتدرانه ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

تفکر بسیجی عامل ایستادگی ملت ایران مقابل توطئه‌های دشمنان است

به گزارش گلستان 24، در پیام سردار علی ملک شاهکوهی به مناسبت پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین آمده است: مرور کارنامه پرافتخار بسیج در اتفاقات مهم و جریان‌ساز انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که نگاه عمیق و دوراندیش معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) برای تشکیل این نهاد انقلابی و معنوی باعث شده تا انقلاب به پشتوانه این تفکر عظیم در مقابل همه توطئه‌ها و تفکرات شوم دشمنان ایستادگی کند و این نهاد مقدس همواره به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و نظام مقدس‌مان در دفاع از ارزش‌های اسلام باشد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش، آسایش و امنیت امروز خود را مدیون ایثار و از خودگذشتگی بسیجیانی می‌دانند که نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه در عرصه‌های جهاد علمی، جهاد سازندگی، خدمت‌رسانی به نقاط محروم و مبارزه با کرونا در خط مقدم حضور یافته و با همان روحیه مثال‌زدنی دوران دفاع مقدس به یاری اقشار مختلف مردمی آمده‌اند.

این پیام می‌افزاید: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی سعی دارند با راه‌اندازی اغتشاشات خیابانی به مردم و نظام جمهوری اسلامی آسیب وارد کرده اما بسیج در کنار مردم و نیروهای امنیتی در میدان حضور یافته و خود را برای حفاظت از انقلاب اسلامی سپر کرده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای بسیجی اغتشاشات اخیر، فرا رسیدن پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج را به تمام بسیجیان به‌ویژه استان گلستان تبریک گفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار