فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: مطالبه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به حق است که چرا نباید اسناد کشف شده از لانه جاسوسی در کتب درسی مدارس و دانشگاه گفته شود.

مطالبه رهبری برای گنجاندن اسناد کشف لانه جاسوسی در کتب درسی اجرایی شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از بسیج،‌ سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی شرق استان در کلاله اظهار کرد: فرزندان من فردا ۱۳ آبان یعنی روز  استکبارستیزی است و خوب است آنچه در تاریخ پیرامون آن رخ داده را خوب مطالعه کنید.

وی افزود: در ۱۳ آبان ۵۷ دانش آموزان و دانشجویان با بصیرت خود در تعطیلی مدارس به رژیم منحوس پهلوی پیام مقاومت و ایستادگی دادند چراکه به قیام اباعبدالله (ع) معتقد بودند.

معروفی تصریح کرد: امام به این دانش آموزان پیام داد که صابر باشید زیرا پیروزی نزدیک است و انقلاب حدود ۳ ماه بعد به پیروزی رسید.

 فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در ۱۳ آبان ۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام (ره) انقلاب دوم را رقم زدند و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

* آمریکا از اسلام ناب‌محمدی ایران اسلامی هراس دارد

معروفی ادامه داد: مطالبه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به حق است که چرا نباید اسناد کشف شده از لانه جاسوسی در کتب درسی مدارس و دانشگاه گفته شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور فعلی آمریکا صریح‌تر و شفاف‌تر از روسای جمهور قبل اهداف پلید آمریکا را برای جهان نمایان می‌کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: آمریکایی‌ها امروز در حالی دم از حقوق بشر می‌زنند که داعش را به اعتراف خود چند سال پیش تاسیس کردند.

معروفی افزود: اینکه آمریکا در عربستان بهانه حقوق بشر ندارد به این خاطر است که از اسلام عربستان نمی‌ترسد اما از اسلام ناب‌محمدی ایران اسلامی هراس دارد.

وی یادآور شد: شما امروز راهی سرزمین نور هستید، سرزمینی که هزاران شهید و مجروح در آن دادیم تا عزت و سربلندی ملت خدشه‌دار نشود.

* شهدای ما بدون کوچکترین منتی خود را فدای اسلام کردند تا دست دشمن به ناموس ایرانی نرسد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در دفاع مقدس و آن خاک‌ها غیر از خدا رنگ و بوی دیگری نبود و شهدای ما بدون کوچکترین منتی خود را فدای اسلام کردند تا دست دشمن به ناموس ایرانی نرسد.

معروفی افزود: سفارش من به شما دانش آموزان این است هریک از شما یک شهید را به عنوان الگو انتخاب کنید.

وی اضافه کرد: اگر در سرزمین‌های نور دفاع مقدس با شهدا نجوا کنید قول می‌دهم وقتی برگشتید تمام وجودتان آرامشی دارد که مثل آن را نخواهید دید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در مناطق عملیاتی به چگونگی آن فداکاری‌ها فکر کنید تا به این نتیجه برسید رمز پیروزی رزمندگان ما ایمان به خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار و وحدت کلمه بود.

معروفی افزود: سرزمین نور خط کش گذاری سیاسی ندارد و شهدا متعلق به انقلاب و ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: فرزندان عزیز مخاطب اصلی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان هستند و اهمیت دارد شما این بیانیه را خطاب به خود بدانید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار