رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اکنون با جنگ شناختی دشمن مواجه بوده و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهترین راه مقابله با این توطئه است.

عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهترین راه مقابله با جنگ شناختی است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام احمدرضا احمدی روز دوشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت ۹ دی در استان گلستان، افزود: در برابر جنگ شناختی که فراتر از فتنه است ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد و با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای خنثی‌سازی آن پا به کار هستیم.

وی ادامه داد: کسانی که در بدو انقلاب در برابر نظام ایستادند، همان دست‌ها امروز خودنمایی می‌کند تا با نظام بجنگند که تمامی ادعاهای آنان، خائنانه و دروغ بوده و به طور قطع بصیرت جامعه، بار دیگر توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد شبهه در میان جامعه به ویژه نسل جوان به دنبال منافع شوم خودش بوده و کدام ایرانی مسلمان است که برادری را بکُشد و یا طلبه جوان بسیجی را با شکنجه به شهادت برساند؟

وی با گرامی داشت ۹ دی سال ۱۳۸۸، گفت: از فضای بزرگداشت این روز تاریخی در سال ۱۴۰۱ باید نهایت استفاده را برای روشنگری جامعه به ویژه نسل جوان جامعه نسبت به جنگ شناختی دشمن انجام داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار