معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر اشعار مداحان در ایام فاطمیه ترسیم درست از اسلام ناب باشد و با سخنرانی هوشمندانه بصیرتی همراه شود قطعاً باعث رشد و تعالی جامعه خواهد شد.

اشعار مداحان در ایام فاطمیه ترسیم اسلام ناب باشد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام رضا دیلم صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مداحان گلستان اظهار کرد: در طول تاریخ طاغوت‌ها همواره به دنبال ایجاد گسست در لایه‌های اجتماعی برای ضربه زدن به جریان امامت و ولایت و انبیای الهی بودند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: از ابتدای خلقت بشر تا امروز در تقابل جبهه حق و باطل جریان باطل فاش کرد که همواره به دنبال ایجاد شکاف در صفوف مؤمنین است.

وی ادامه داد: فرعونیان همیشه از هر ابراز و امکاناتی استفاده می‌کنند که در مسیر رشد و بالندگی جریان حق خدشه وارد کنند اما در مقابل انبیا و اولیای الهی تلاش کردند در بین مردم پیوستگی، وحدت کلمه و هم افزایی با محوریت مکتب توحید ایجاد کنند.

دیلمی بیان کرد: در طول تاریخ همیشه جریان حق به سختی و با مجاهدت و خون دل‌های زیادی به دنبال بسط معارف دینی و الهی بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این روزها نوک پیکان شبهات دشمن در فضای حقیقی و مجازی به سمت ولایت است و با تمام قوا می‌خواهند در ذهن جوانان ما شبهه ایجاد کنند و متأسفانه برخی‌ها این روزها روزه سکوت گرفتند.

وی ادامه داد: جایگاه حضرت زهرای اطهر در همسرداری، فرزندداری و همه حوزه‌ها نه تنها برای مسلمانان که برای همه انسان‌ها الگویی بی بدیل است‌؛ امروز بشریت تشنه شنیدن سیره زندگی حضرت فاطمه (ص) بوده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب عصاره انسانیت زهرای اطهر است.

دیلمی تاکید کرد: باید با تکریم و تعظیم فاطمی در ایامی که دشمن جنگ ترکیبی و ادراکی را به راه انداخته و درصدد ایجاد شبهات در کانون خانواده خصوصاً در بین نوجوانان و بانوان جامعه است، به مقابله با دشمنان برخیزیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در ایام فاطمیه علاوه بر برگزاری مراسم عزا باید با برگزاری سخنرانی مذهبی شور و شعور را با هم پیوند بزنیم، اگر اشعار مداحان ترسیم درست از اسلام ناب باشد و با سخنرانی هوشمندانه بصیرتی همراه شود قطعاً باعث رشد و تعالی در جامعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: هرچقدر محافل و اشعار ما بالنده‌تر و پویاتر باشد باعث رشد و تعالی بیشتر در متن جامعه خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار