مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سلاح های فرهنگی توسط فعالان و مربیان قرآنی به خط مقدم و مردم می رسد و هرچقدر دامنه دانش تخصصی فعالان و موثران قرآنی بیشتر شود نتیجه آن در جامعه نشان داده و برای کشور سوددهی فراوانی خواهد داشت.

سلاح های فرهنگی توسط فعالان و مربیان قرآنی به خط مقدم و مردم می رسد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین روز یکشنبه در جمع فعالان و مربیان قرآنی اظهار کرد: ترویج و تبیین معارف قرآن مهمترین کار فرهنگی بی بدیلی که در جامعه جایگزینی ندارد و به یقین دانشگاه قرآنی بوده که امروز به آن بشدت نیاز داریم. 

وی افزود: کارگاه های آموزشی غنی سازی و بازآموزی طرح قرآنی و انس با قرآن به یقین در کنار ثواب آن، قرآن را به عنوان نسخه جامع و کامل خداوند متعال از مهجوریت خارج می کند.

وی اظهار داشت: بهترین استفاده را از قرآن می توان برای نجات و کمال همه بشریت و ظهور آخرین فرزند پیامبر گرامی اسلام (ص) داشته و بهترین الگوی زیست اجتماعی را برای بشریت به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد: بهترین الگوی امنیت، اخلاق، سیاست، مدیریت، اقتصاد و معارف از دل قرآن استخراج می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تمام سیاست، مبارزات، تدابیر و برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی، دینی، سیاسی و حاکمیتی اهل بیت (ع) از قرآن بوده است.

حجت الاسلام گرزین افزود: تحقق مساله تببین قرآن نیاز به دانش های فراوان از جمله انس با قرآن، فهم دقیق و درست قرآن، انتقال درست، زیبا و جذاب و موثر قرآن به مخاطبان دارد.

وی اظهار داشت: امروز جهان باید به صورت منطقی و عقلایی بپذیرند درک یک کتاب بهترین الگو و نسخه درمان همه دردهای بشریت است.

وی بیان کرد: چنانچه موفق شده که این الگو را درست و کامل به کشور و دنیا معرفی کنیم به یقین ما در جنگ نرم، روانی، شناختی پیشینه آخر الزمانی خیلی راحت تر و کم هزینه تر پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام گرزین افزود: قرآن یک کتاب کاملا علمی، اجتماعی، فطری، انسانی، عقلایی است که ظرفیت های فراوانی در او وجود دارد که کمتر استخراج شده است.

وی اظهار داشت: سلاح های فرهنگی توسط فعالان و مربیان قرآنی به خط مقدم و مردم می رسد و هرچقدر دامنه دانش تخصصی فعالان و موثران قرآنی بیشتر شود نتیجه آن در جامعه نشان داده و برای کشور سوددهی فراوانی خواهد داشت.

وی بیان کرد: ارتقاع دانش قرآنی، کمک می کند به اینکه کشور از نظر اخلاقی، معرفتی و بصیرتی بیمه شود و به خصوص بانوان با این دوره های تخصصی بیمه خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار