مدیرعامل هلال احمر گلستان‌:

مدیرعامل هلال احمر گلستان‌ گفت: خیرین داوطلب از ابتدای امسال تاکنون ۸ میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی به این جمعیت کمک کردند.

کمک ۸ میلیارد ریالی خیران داوطلب به طرح‌های عمرانی هلال احمر

به گزارش گلستان 24، قاسم غریب‌آبادی امروز در مراسم روز جهانی داوطلب اظهارداشت: نیاز هلال احمر گلستان در حوزه‌ عمرانی، درمانی، امدادی و حوادث با مشارکت و همراهی داوطلبان بدون چشمداشت و دستمزد تامین می‌شود که امیدواریم نتیجه آن، ارائه خدمت بهتر به مردم در زمان بروز حوادث و بحران باشد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مستمر داوطلبین هلال احمر گلستان، اجرای کاروان سلامت است که در آن ۲۲۹ نفر شامل پزشک، پیراپزشک، داوطلب و پرسنل جمعیت حضور داشتند.

مدیرعامل هلال احمر گلستان‌ بیان کرد: برنامه‌های این کاروان شامل ارائه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی به ۲ هزار و ۴۷۳ نفر داده شد که ارزش تقریبی این خدمات، ۴ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: در راستای اجرای برنامه استانی "نذر آب پنج" در روستاهای دورافتاده و کم‌برخوردار و درگیر چالش‌های آبی گنبدکاووس و مراوه‌تپه خدماتی شامل توزیع اقلام حمایتی، خدمات آبرسانی، خدمات سلامت محور و آموزشی ارائه شد که ارزش ریالی این خدمات ۵۷۷ میلیون ریال برآورد شده و ۵۷۴ نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

غریب‌آبادی افزود: از محل مشارکت خیرین برای جذب تجهیزات پزشکی جدید برای بانک امانات تجهیزات پزشکی گلستان، ۲۸ قلم کالا به ارزش ۷۴۱ میلیون ریال تهیه شد و در راستای اجرای طرح ارمغان مهر، هزار و ۲۶۳ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۲ میلیارد و ۵۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.

همچنین داوطلبان اعضای جمعیت هلال احمر گلستان‌ در ابتدای این برنامه پیمان‌نامه دفاع از خلیج گرگان را با عنوان «خلیج گرگان هنوز زنده است» امضا کردند.

در بخشی از این پیمان‌نامه نوشته شده: براساس گفته محققان، طی سالیان آینده و با کاهش سطح آب در خلیج گرگان، معضل ریزگردها و وجود بیابان حیات منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در ادامه این پیمان‌نامه تاکید شده: باید به فکر برآورده شدن نیاز آبی در خلیج گرگان باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار