مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: نیکوکار گنبدی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تجهیزات پزشکی به ارزش 7 میلیارد و 790 میلیون ریال خریداری و به هلال احمر اهدا کرد.

نیکوکار گنبدی 7 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای پیشگیری از ویروس کرونا اهدا کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس، محمد علی هروی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران استان گلستان در کنار مردم و دستگاه‌های اجرایی پای کار آمده تا همه با هم بتوانیم با این ویروس منحوس مقابله کنیم.
وی افزود: در روزهای گذشته نیکوکاران شهرهای مختلف استان در حد توان خود تلاش‌ها و کمک‌های مادی و معنوی را برای پیشگیری با این ویروس انجام دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: نیکوکار شهرستان مراوه‌تپه مبلغ 10 میلیون ریال را برای تامین بخشی از اقلام بهداشتی و ضدعفونی موردنیاز نجاتگران پایگاه امداد و نجات و پرسنل دفتر نمایندگی اهدا کردند.
وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نیکوکاران گنبدی نیز یک دستگاه تراکتور به همراه یک دستگاه سمپاش  برای گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی سطح شهرستان در اختیار هلال احمر قرار داد.
هروی گفت: «حاج محمد شهرکی» نیکوکار گنبدی که در همه حوزه‌ها تاکنون کمک‌های بسیاری داشته تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی شامل 60 هزار عدد ماسک معمولی، 2 هزارو 750 عدد مواد ضدعفونی کننده، دو دستگاه «سی‌تی‌اسکن» و یک دستگاه تست آزمایش ویروس کرونا برای بهره‌برداری در آزمایشگاه استان به ارزش ریالی 7  میلیارد و 790 میلیون ریال برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به هلال احمر اهدا کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار