با هدف تشویق فرزندآوری؛

جشنواره «ایران جوان بمان» با موضوع تشویق زوج‌های جوان به فرزندآوری به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

فراخوان جشنواره‌ فرهنگی هنری «ایران جوان بمان» در گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان 24، فراخوان جشنواره فرهنگی هنری «ایران جوان بمان» با موضوع تشویق زوج‌های جوان به فرزندآوری در گلستان اعلام شد.

جشنواره فرهنگی هنری ایران در ۹ محور ترویج فرهنگ جوانی جمعیت و اهمیت فرزندآوری، آثار طلاق در جامعه، مهاجرت و آثار جمعیتی آن، سقط و آثار روحی و جسمی آن، پیری جمعیت و آثار آن در جامعه، ترویج الگوی سبک اسلامی و ایرانی، ترویج الگوی ازدواج آسان و به هنگام و پایدار، نقد کاهش جمعیت، نگاه غرب به مسئله جمعیت در کشورهای اسلامی است.

و علاقه مندان می‌توانند آثار ارسالی خود را در یکی از بخش‌های تجسمی، ادبی و رسانه و تصویری و در یکی از قالب‌های نه گانه شامل؛ نقاشی، کلیپ، عکس، انیمیشن، موشن گرافیک، پوستر و طراحی گرافیک، کاریکاتور، داستان کوتاه، فیلم نامه و نمایشنامه، شعر، ادبیات، جملات کوتاه و تأثیر گذار، خانواده الگو، برداشت آزاد و ایده‌ها و نظرات کاربردی به دبیرخانه ارسال کنند.

علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه کرده و آثار خود را به شماره اعلامی در پیام رسان های داخلی ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار از ۲۰ آذرماه تا ۲۲ بهمن ماه است و اختتامیه جشنواره در روز ۱۳ اسفند مصادف با روز جوان برگزار می شود.

پنج سکه بهارآزادی، ۳۰ جایزه نقدی سه میلیون تومانی، دو میلیون تومانی و یک میلیون تومانی و لوح و تندیس جشنواره از جمله جوایز این جشنواره به نفرات برتر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار