معاون تبلیغات اسلامی گلستان خبرداد؛

معاون فرهنگی تبلیغی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گلستان از اجرای طرح «خانه مادری» با محوریت حضور مؤثر بانوان در ایجاد روضه‌های خانگی در ایام فاطمیه در استان خبر داد.

اجرای طرح «خانه مادری» در گلستان

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام رضا دیلمی اظهار کرد: در راستای تکریم و تعظیم شعائر فاطمی برنامه‌های متعددی در ایام فاطمیه در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: استان گلستان اسوه و الگوی وحدت و انسجام اسلامی است و مردم استان همگی محب پیامبر گرامی اسلام و حضرت زهرا (س) هستند.

وی بیان کرد: طرح «خانه مادری» با محوریت حضور مؤثر بانوان در ایجاد روضه‌های خانگی در ایام فاطمیه در استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: این طرح با هدف توسعه کمی و کیفی با محوریت جهاد تبیین و تشریح جایگاه منزلت زن در تراز انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

دیلمی گفت: وجود نازنین حضرت فاطمه (س) در ساحت همسرداری، فرزندپروری، صیانت از ارزش‌ها، امر به معروف و نه از منکر الگوی جهاد تبیین است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: مواکب و ایستگاه‌های صلواتی و استمرار نهضت استمرار مساوات، نذر فاطمی، اطعام دهی، اعزام مبلغان تخصصی و عمومی از جمله برنامه‌هایی است که در ایام فاطمیه در استان گلستان برگزار شد و در حال برگزاری است.

وی گفت: همایش فاطمیون و اجتماع مادران و دختران، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، مسابقات متعدد فرهنگی بر اساس سیره زندگی حضرت فاطمه (س) در ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

دیلمی خاطر نشان کرد: گعده های بانوان و دختران جوان با هدف آشنایی بیشتر آنها با سیره تمدن ساز زندگی زهرای اطهر در استان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار