استاندار گلستان گفت: موضوع احیای خلیج گرگان دستور رئیس جمهور و موضوعی اساسی و مهم است و هیچ‌گونه کوتاهی در احیای خلیج پذیرفتنی نیست.

اولتیماتم استاندار گلستان/ کوتاهی در احیای خلیج گرگان پذیرفتنی نیست

به گزارش گلستان 24 از گرگان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه در جلسه پیگیری اقدامات احیای خلیج گرگان در تهران اظهار داشت: موضوع احیای خلیج گرگان موضوع بسیار مهم و حیاتی است. احیای خلیج گرگان دستور رئیس جمهور و امری اساسی در شمال کشور محسوب می‌شود.

استاندار گلستان گفت: در حال حاضر لایروبی کانال آشور به 50 درصد رسیده و روند خوبی در حال انجام است.

زنگانه بیان کرد: ما با سرعت باید موضوع پمپاژ و تغذیه مصنوعی آب به خلیج باید تعیین تکلیف شود و حتی یک ساعت هم نباید برای این موضوع از بین برود.

وی اضافه کرد: مرحله به مرحله باید اعتبارات به پروژه تزریق شود و تامین منابع موضوع پمپاژ آب بر اساس مصوبات و تقسیم بندی‌ها بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست است و باید با سرعت انجام شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: هیچ کوتاهی در این موضوع پذیرفتنی نیست و ما در خصوص این موضوع مطالبه‌گری داریم چون خواسته مردم و گره خورده با مسائل اساسی استان است.

زنگانه گفت: موضوع گردشگری باید در مسائل آشوراده و خلیج گرگان دیده شود و نگاه ما بر این است شرایط به سمتی پیش برود حداقل کشتی‌های گردشگری امکان تردد و استقرار در منطقه را داشته باشد.

وی افزود: کارگروه علاج بخشی خلیج گرگان هر ماه باید تشکیل جلسه بدهد و همه اقدامات باید هر ماه با دقت رصد و پیگیری شود.

انتهای پیام/581/..

 

ارسال نظر

آخرین اخبار