معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:سردار دل ها، حاج قاسم، نماد برجسته انقلابی گری، ایستادگی و مقاومت بودند و روحیه خستگی ناپذیری، درآمیختگی شجاعت، عقلانیت، معنویت و بصیرت در ایشان یک شخصیت کم نظیر ساخته بود.

حاج قاسم، نماد برجسته انقلابی گری، ایستادگی و مقاومت بود

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام رضا دیلمی اظهار کرد: زمانی که به زندگی این سردار بزرگ و مجاهد حقیقی نگاه می کنیم، وی زیست شهدایی، صلابت و اخلاص عجیبی داشت و با خلوص نیت و با صلابت کامل، مجاهدت می کردند و برای اعتلای اسلام ناب در صف اول اسلام حضور داشتند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی طبیب دوار، قهرمان مبارز با تروریست و فرمانده ارشد جبهه مقاومت بود که برای انسجام اسلامی و صدور اسلام ناب و تقویت جبهه مقاومت تلاش فراوانی کردند.

دیلمی عنوان کرد: ایشان دارای بصیرت بالا و دشمن شناس بودند و امید و اعتماد به نفس در ایشان، شخصیت کم نظیری ساخته بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حاج قاسم ارادت عجیبی به خانواده شهدا و اهل بیت (ع) مخصوصاً حضرت فاطمه زهرا (س) داشتند.

وی تصریح کرد: وحدت و اقتدار امت اسلامی در راستای گفتمان انقلاب خط قرمز سردار دل ها بود.

دیلمی اضافه کرد: در عین حال که سردار سلیمانی در مباحث کاری متعهد و دقیق بودند اما شخصیت متواضع و با اخلاقی داشتند.

وی ادامه داد: ایشان متشرع ارزش ها و احکام اسلامی بوده و نمونه انسان تربیت یافته در مکتب امام و خلف ایشان هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: این ویژگی‌های ممتاز بود که از حاج قاسم یک شخصیت کم نظیر ساخت و در ترسیم مسیر زندگی ایشان باید از مکتب یاد کنیم که با تأسی از سیره حضرات معصومین و با نگاه ویژه ای که به مکتب اسلام داشتند، توانستند به جایگاه بالایی برسند.

دیلمی افزود: این ویژگی های ممتاز بود که محبوبیت عجیبی را در بین لایه های اجتماعی جامعه نه تنها ایران بلکه کل جهان برای ایشان ترسیم کرد.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در کنار تابوت حاج قاسم، گفت: این نشان دهنده عمق عزت و محبوبیت این شخصیت استکبارستیز بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد: سردار سلیمانی از تمام ظرفیت های جهان با محوریت جهاد و مقاومت استفاده کرد و توانست جریان استکباری را در مقوله داعش شکست دهد.

وی تاکید کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب شهادت سردار دل ها زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار