در سومین اجتماع مدافعان حرم بیان شد:

سومین اجتماع مدافعان حرم استان گلستان در گرگان برگزار شد.

مشکل اقتصاد ما نبود مدیران دلسوز و  بامحبت میباشد.

به گزارش گلستان 24، به همت جمعی از هیئات مذهبی گرگان همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع سومین اجتماع مدافعان حرم استان گلستان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی انتصاری( فعال فرهنگی استان گلستان) در گرگان برگزار شد.

سومین اجتماع مدافعان حرم در گرگان (1)

حجت الاسلام والمسلمین مهدی انتصاری در این مراسم با بیان اینکه یکی از چیزهایی که اسلام خیلی به آن ارزش داده محبت و عاطفه ست تصریح کرد:این محبت و عاطفه نسبت به افراد و جامعه خیلی دارای ارزشه و از دستورات دینی و اخلاقی ما بیان شده واوج این محبت در خانواده معنی میشود تا جایی که میفرمایند اگر کسی نگاه بامحبت به صورت پدرو مادرش بیاندازه خداوند گناهایش را میبخشه.

وی گفت: محبت پدر و مادر به فرزندان خود هم باعث کسب درجه در درگاه الهی میشه.همچنین محبت و عاطفه ای که بین مرد و همسرش قرار دارد دارای ارزش بسیار زیادی نزد خداوند است که این محبت باعث میشود اعمال عبادی ما نزد خدا چندین برابر ارزش داشته باشه.

وی افزود: وحالا یک سوال وجود دارد؟

آیا فرق شهید با ما این است که او از اطرافیان و زن و بچه خود بریده و ما نبریدیم؟ یعنی عاطفه ما به خانواده خودمان بیشتر از عاطفه شهداست به همین خاطر آنها می روند؟

ممکن است گفته شود شهدا به عشق بالاتری رسیدن ، می گوئیم یعنی من وقتی انسان خدایی نبودم عاطفه داشتم و حالا که خدایی شدم عاطفه ندارم؟

وی بیان داشت:اتفاقا فرق شهید با ما این است که آنها به دیگران به قدری عاطفه دارن که از کنار غم آنها نمی تونن بگذرن و ما بی رحمانه زندگی خود رو می کنیم.

کدوم از ما انگیزه داریم بریم هزاران کیلوکتر اونطرف تر از یه مظلوم بی پناه دفاع کنیم ، یه فرد چقدر باید عاطفی باشه که از غم فردی هزاران کیلومتر اونطرف تر رد نشه.

سومین اجتماع مدافعان حرم در گرگان (3)

حجت الاسلام انتصاری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اقتصاد مقاومتیی پرداخت و افزود:مشکل اقتصاد ما هم نبودن آدمای باعاطفه در مصدر کاره

ریشه تمام گناههای اجتماعی بی رحمیه

بی حجابها نسبت به زنان زشت ، سالخورده ، مردان ضعیف و... بی رحمن هستن.

اختلاسگر ها و دزد ها بی رحمند.

راستی اقتصاد ما چقدر نیاز داره به آدمهایی که دلشون به رحم بیاد؟

اقتصادی که رحم به عزت مردم ، شرافت مردم ، توکل مردم ، قدرت تولید مردم و... بکنه نتیجه اش می شه اقتصاد مقاومتی

اونیکه رحم داره و آدم با عاطفه ای هست هیچ وقت راضی نمیشه کالای خرجی مصرف کنه.

وی خاطر نشان کرد:استفاده از کالای خارجی یعنی بی رحم بودن نسبت به هموطنان مان که از کار بیکار میشوند.

خیلی از فساد ها از بیکاری جوانان ما شروع میشه

و اینکه ما راضی باشیم کارگاهای و کارخانهای ما تولیداتش فروش نره و ورشکست بشوند نامهربانی به هموطنان ماست

و شهدا اگر شهید شدن این مهر و عاطفه ی زیاد شون بود

ادامه دهنده راه شهدا با مردم با عاطفه برخورد میکنه

وی گفت:اینکه عمرسعد می گوید حسین! بیا قربانی به حکومت رسیدن من شو از بی رحمیشه

آدم بی رحم همه رو قربانی میکنه تاخودش به قدرت و ثروت برسه

آدم بی رحم حاضر همه نابود بشن تا خودش به هدفش برسه

ولی شهدا با عاطفه ی زیادشون حتی راضی نشدن هزار کلیومتر اونطرفتر به کودکی ظلم بشه و خودشون را فدا کردن که حق کسی پایمال نشه.

یادآور میشود همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع سومین اجتماع مدافعان حرم استان گلستان تحت عنوان یادبود شهیدان غلامعلی تولی،سیداحسان حاجی حتملو و قاسم غریب در مسجد علی ابن ابیطالب(علیه السلام)گرگان برکزار شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار