دبیر ستاد اقامه نماز تبلیغات اسلامی گلستان:

دبیر ستاد اقامه نماز تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پس از اعلام امتیازات کسب شده دستگاه های اجرایی از سوی ستاد اقامه نماز استان، تبلیغات اسلامی گلستان حائز رتبه برتر شد.

تبلیغات اسلامی گلستان دستگاه برتر در اقامه نماز شناخته شد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام محمدعلی شاهینی اظهار کرد: تبلیغات اسلامی دستگاه برتر نماز گلستان شد و اولین دستگاهی بودیم که در زمینه شاخص‌های طرح مصوب ستاد اقامه نماز که در سال ۱۴۰۰ به ابلاغ استاندار رسیده بود، توانستیم در ۲۲ شاخص جز دستگاه برتر باشیم.

دبیر ستاد اقامه نماز و مهدویت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اعزام مبلغ به مساجد شهر و روستاها، افزود: سازمان تبلیغات تمام تلاش خود را به کار بست تا در ایام و مناسبت‌های مختلف مساجد را فعال نگاه دارد.

وی افزود: یکی از شاخص‌ها اقامه نماز در مدارس بود و تبلیغات اسلامی بیش از ۴۵۰ وعده در شهرستان‌ها حضور پیدا کرد.

شاهینی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی در کشور جشن تکلیف حقیقی و مجازی در مدارس برگزار شد و همچنین با بهبود شرایط در مدارس حضور یافتیم و برنامه‌های فرهنگی با قدرت در مدارس برگزار شد و توانستیم در بسیاری از شاخص‌ها رتبه برتر را کسب کنیم.

دبیر ستاد اقامه نماز تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در بحث روحانیان شریکه الامام، امامان پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی هم توانستیم در امر اقامه نماز اقدامات خوبی را ارائه دهیم و برنامه‌های آموزشی، نشست‌های توانمندسازی که بر محوریت روحانیان بود، برگزار شد.

وی تصریح کرد: در بحث مهدویت کارگاه‌های تخصصی مهدویت و فرقه‌های نوظهور بحث آموزش و توانمندسازی روحانیان و حتی توانمندسازی شبکه تبلیغی و خصوصاً تشکل‌ها در برخی شهرستان‌ها انجام شد.

شاهینی ادامه داد: با محوریت مهدویت کارگاه‌های تخصصی کودک، نوجوانان و جوانان در شهرستان‌ها برگزار و در باب خانه‌های عالم و سرکشی و تجهیز نمازخانه‌ها هم کارهای خوبی در تبلیغات اسلامی استان انجام شد.

دبیر ستاد اقامه نماز و مهدویت تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: ما اولین سازمانی بودیم که برنامه مصوب ۱۴۰۱-۱۴۰۰۲ را به ستاد اقامه نماز ارسال و طرح مصوب را انجام داده و بومی سازی کردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار