رئیس سازمان آتش نشانی گرگان خبرداد؛

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از امدادرسانی در دو حادثه تلخ انفجار طی۲۴ ساعت گذشته در این شهر خبر داد.

۲ حادثه انفجار گاز در گرگان/ ۷ نفر مصدوم شدند

به گزارش گلستان 24 ؛ موسی الرضا صفری پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: دو حادثه انفجار در ۲۴ ساعت گذشته منجر به مصدومیت هفت شهروند گرگانی شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان توضیح داد: حادثه اول در ساعت ۲۱ شب گذشته به دلیل انفجار کپسول گاز ازت در یک کارگاه شارژ کپسول اطفا حریق در خیابان طهماسبی رخ داده که تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یکبه محل حادثه اعزام شد.

صفری ادامه داد: در این حادثه دو کارگر کارگاه در حین شارژ کپسول که دچار مصدومیت شدید شده بودند که توسط تیم عملیاتی آتش نشانی بیرون کشیده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی بیان کرد: حادثه دوم حوالی ساعت ۵:۳۰ بامداد امروز (سه شنبه) اتفاق افتاد که بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره هفت و چهار به محل حادثه واقع در شهرک شهریار (بین شهریار ۱۶ و ۱۷) اعزام شدند که با حضور تیم عملیاتی مشخص شد، به دلیل انفجار گاز شهری یک واحد مسکونی دو طبقه تخریب و به پنج دستگاه منازل مجاور هم خساراتی وارد شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: متأسفانه این حادثه دو نفر مصدوم بد حال داشته که با کمک عوامل اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل و سه نفر دیگر هم دچار مصدومیت سطحی شدند.

صفری تصریح کرد: هر دو حادثه پس از بررسی کارشناسان سازمان اعلام نظر می‌شود، ولی باید متأسفانه به دلیل برودت هوا حوادثی نظیر آتش سوزی و انفجار رو به افزایش است.

مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار