مدیر کل آموزش و پرورش گلستان:

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در دهه فجر امسال 3 طرح ورزشی درون مدرسه ای با اعتبار 12 میلیارد تومان در مدارس استان افتتاح می شود .

افتتاح 3 طرح ورزشی درون مدرسه ای با اعتبار 12 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید رضا نظری  صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری های دولت سیزدهم و توجه به حوزه آموزش و پرورش این اداره کل در سال جاری 38 طرح  ورزشی که سال ها رها شده بود افتتاح و تحویل شده است که از این تعداد 3 طرح در دهه فجر افتتاح می شود.

وی افزود: کل مجومع های طرح ورزشی مدارس استان 44 طرح است که تا کنون 38 طرح به اجرا رسیده است.

نظری عنوان کرد: افتتاح 4 اتاق تربیت بدنی با اعتبار  بالغ بر 10 میلیارد ریال ، زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری اتاق گفتگو با مشارکت 50 مدرسه در 14 شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در مدارس و برای فرهنگیان، اجرای مسابقات نقاشی همگانی با محوریت انقلاب در مدارس استان، برگزاری پویش های خبرنگار انقلاب با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و اجرای جشن دانش آموزی با شرکت 3 هزار دانش آموز در شهرهای استان از جمله مهم ترین برنامه های  دهه قجر در حوزه دانش آموزی استان است.

وی ادامه داد: 205 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری بع آموزش و پرورش استان اختصاص داتده شده است که که 15 میلیارد تخصیص داده شده از این مبلغ برای توسعه هوشمند سازی مدارس استان تخصیص داده شده است.

نظری گفت: 83 میلیارد تومان دیگر نیز برای تجهیز مدارس استان تخصیص داده شد که به مدارس استان تزریق شد و با این تخصیص آموزش و پرورش استان مبلغ 15 میلیارد تومان در بحث برون سپاری تجهیزات صرفخ جویی شده است.

وی با بیان اینکه اعتقاد به هوشمند سازی مدارس دارم، اظهار کرد: دانش آموزان باید  با آشنایی بیشتر فضای مجازی هویت ملی خود را در این فضا به جهان نشان بدهند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار