دکتر پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس در حکمی حسین شکری را به عنوان مدیر جدید خبرگزاری فارس در استان گلستان معرفی کرد.

مدیر جدید خبرگزاری فارس در گلستان منصوب شد

به گزارش گلستان۲۴؛ پیام تیرانداز در این حکم با اشاره تعهد، تخصص و نگاه انقلابی شکری به ظرفیت های رسانه بزرگ فارس در استان گلستان در حوزه های گوناگون اشاره و بر بهره گیری از تمام توان برای معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و استعدادهای گوناگون این استان به ویژه نسل جوان تاکید شده است.

 

حسین شکری از کارمندان فنی و محتوایی دفتر مرکزی خبرگزاری فارس و از جوانان فعال عرصه فرهنگی، هنری و رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی است که علاوه بر حضور در خبرگزاری فارس به عنوان سردبیر پایگاه خبری تهران 24 و مسئول رسانه سازمان فضای مجازی سراج تهران، تهیه کننده و کارگردان مجموعه های مستند و برنامه های تلویزیونی سراج هدایت و مردم میدان فعالیت کرده است.

 

وی همچنین به عنوان مسئول عملیات رسانه ای راهپیمایی و کمپین بزرگ مجازی بهمن 99 و بهمن 1400 کشور بوده و در کمیته رسانه و فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر مسئولیت داشته است.

 

تحصیلات وی در رشته مهندسی نرم افزار است و علاوه بر طراحی ده ها پروژه مجازی و سایت های مرجع حوزه محتوایی و رسانه ای، دوره های خبرنگاری و گزارشگری را با چهره های شناخته شده ارتباطات برگزار کرده است.

 

همچنین دوره های فضای مجازی هشتادی ها، خبرنگاری کوله پشتی، عکاسی خبری و کنشگران مجازی تهران را طی سالیان اخیر برگزار و راهبری کرده است.

 

انتهای پیام/ فارس​

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار