جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان امسال در همه شهرهای استان خبر داد.

تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان در استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، نجیب‌اله تاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تجمع یوم‌الله 13 آبان در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سلامت مردم، اولویت نخست برگزارکنندگان این مراسم است، گفت: مراسم یوم‌الله 13 آبان امسال به صورت تجمع‌ محور خواهد بود و در شهر گرگان این مراسم ساعت 10 صبح روز پنج شنبه در مصلی وحدت برنامه ریزی شده است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: تجمع این روز با شعار " ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا" انتخاب شده است و علاوه بر تجمع روز 13 آبان، برنامه‌های دیگری با موضوع استکبار ستیزی در روزهای قبل از برگزاری این تجمع سراسری در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌هایی که در شرایط کرونایی به وجود آمده است یکی از برنامه‌های اصلی و مهم ما استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی است.

تاری گفت: علاوه براین با توجه به شعار یوم‌الله 13 آبان امسال، محتواهای متناسب نیز تولید و منتشر خواهد شد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار