نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت:همه امت اسلامی باید حول پرچم وحدت حرکت کنند و بهترین شاهد این مطلب این است که زمانی که به تاریخ و بزرگان اسلامی مراجعه می‌کنیم، همه از پرچم داران و مروجان شعار وحدت بوده‌اند و به عنوان یک تکلیف به آن توجه داشتند.

 امت اسلامی باید حول پرچم وحدت حرکت کنند

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی اظهارکرد: قرآن، همان طور که نماز و زکات و غیره را بر ما واجب کرده، همدلی و وحدت و یکپارچگی را هم بر ما واجب کرده و باید به عنوان یک فرهنگ به آن توجه شود.

وی افزود: بزرگان زیادی هم در میان شیعه و هم در میان اهل سنت ندای وحدت سر داده‌اند و این دلیل بر این است که وحدت امت اسلامی ربطی به ایران و شیعه ندارد و ما همه مسلمان و تابع قرآن هستیم و قرآن به ما آموخته که این گونه رفتار کنیم.

امام جمعه گرگان با اشاره به بزرگان شیعه و سنی که شعار وحدت را سرداده اند، ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب از پرچم داران این فرهنگ است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: راهبرد دشمنان ایجاد تفرقه است و تمام سعی خود را می‌کنند همدلی بین مسلمانان را از بین ببرند و ما باید هوشیار باشیم.

نورمفیدی عنوان کرد: وحدت یک شعار نیست بلکه یک تکلیف اسلامی است و گام اول تمام پیشرفت‌ها، وحدت اسلامی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار