نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

آیت الله نورمفیدی گفت: انجمن قرآن و عترت باید مردمی باشد باید وقف جمعی در این زمینه اتفاق بیفتد تا همه مردم در فعالیت های قرآن مشارکت داشته باشند.

انجمن قرآن و عترت باید مردمی باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» صبح امروز (چهارشنبه 18 فروردین) در جلسه انجمن خیرین قرآن و عترت در استان گلستان با اشاره به حدیث ثقلین اظهار کرد: پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) فرمودند که در بین شما قرآن و عترت را به امانت گذاشتم و به نظر من قرآن محور است و عترت مفسر قرآن در نظر گرفته شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان  ادامه داد: ائمه اطهار(علیهم السلام) به قرآن استناد می کردند و این نشان می دهد که اصل قرآن است و باید به آن اهتمام داشته باشیم.

 

آیت الله نورمفیدی متذکر شد: باید نگاه به قرآن از نظر اهل البیت (علیهم السلام) باشد و عترت به عنوان مفسر در نظر گرفته شود.

 

وی یادآور شد: تفاسیر قرآنی ما بیشتر مربوط به اهل سنت است و تفسیر خوبی علمای اهل سنت از قرآن دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان  بیان کرد: در حوزه شکل گیری انجمن قرآن و عترت باید کار مردمی باشد و باید وقف جمعی در این زمینه اتفاق بیفتد تا همه مردم در فعالیت های قرآن مشارکت داشته باشند.

 

آیت الله نورمفیدی متذکر شد: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و در جلسات تفسیری می توانیم به مسئله شکل گیری انجمن  بپردازیم.

 

وی یادآور شد: جامعه ما باید به قرآن بیشتر آشنا شوند و فعالیت های قرآنی باید اثر عمیق تری در بین مردم به وجود می آورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار