استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: تلاش ما حضور افراد با توان ها و تخصص های مختلف در جمع خیرین است و تنها نگاه ما همراهی خیرین در زمینه های مالی نیست

نگاه ما همراهی خیرین فقط در زمینه های مالی نیست/ضرورت توجه به مشارکت های مردمی

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه عصر امروز در مجمع خیرین یاریگران زندگی در نشست مجمع عمومی و انتخابات هیات امنا و هیات مدیره ، که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در قالب مجمع یاریگران زندگی باید زمینه اشکال مختلف مشارکت را فراهم آوریم و تلاش ما ارتقا، بسط و رونق مفهوم مشارکت در جامعه است.

وی افزود: تلاش ما حضور افراد با توان ها و تخصص های مختلف در جمع خیرین است و تنها نگاه ما همراهی خیرین در زمینه های مالی نیست.

استاندار گفت: ایجاد زمینه جمع سپاری خیر در حوزه مادی دایره ی حضور افراد را گسترش می دهد و باید ساز و کار فعالیت خیرین غیرمادی، معنوی و کسانی که می خواهند وقف زمان داشته باشند، فراهم شود.

زنگانه بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم تلاش دارد مردمی سازی را مورد توجه قرار دهد و مصادیق عملی آن را اجرا کند .

وی افزود: اقدامات ارزشمندی در حوزه کشف و مقابله در استان انجام شده بطوریکه در ابتدای حضور ، گلستان جز استان های انتهایی کشور بود و امروز استان در زمره استان های برتر قرار دارد که این امر حاصل تلاش تمام دلسوزان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و البته همراهی دستگاه های ذیربط است.

گفتنی است، نهمین مجمع استانی یاریگران زندگی در استان گلستان تشکیل شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار