رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از انجام 183 عملیات و از ارائه آموزش شهروندی به 320 نفر از سوی این سازمان خبر داد.

انجام 183 عملیات در بهمن ماه امسال/محبوس شدن در آسانسور با 47 حادثه

به گزارش گلستان 24، موسی الرضا صفری اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با توجه به ضرورت اهمیت آموزش های شهروندی و پیشگیری از حوادث احتمالی برای کاهش خسارت ‌های جانی و مالی و همچنین ارتقاء سطح آگاهی و مهارت های شهروندان در هنگام وقوع حوادث، از ابتدای سال دوره‌های آموزشی را در قالب طرح شهر ایمن برای شهروندان آغاز کرده است.

صفری با اشاره به عملکرد سازمان آتش نشانی در یازدهمین ماه امسال گفت: در بهمن ماه 1401 حدود 320 نفر از شهروندان در قالب این طرح آموزش های لازم و ضروری را فرا گرفته اند که از این تعداد 45 نفر از پرسنل شرکت ها، 185 نفر دانش آموزان مدارس، 20 نفر پرسنل بیمارستان منتخب تیم واکنش سریع بیمارستان و 70 نفر از شهروندان به عنوان آتش نشان داوطلب آموزش دیده و مدرک آتش نشانان داوطلب برایشان صادر شد.

وی افزود: همچنین 183 عملیات توسط ایستگاه های عملیاتی در بهمن ماه به انجام رسید که از این آمار، 130 مورد به حوادث و 80 مورد به اطفاء حریق مرتبط است.

به گفته صفری، بالاترین تعداد عملیات در بهمن ماه مربوط به محبوس شدن در آسانسور با 47 حادثه و محبوس شدن در اماکن 16 مورد بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار