رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: در دی ماه سال جاری تعداد 902 نفر در طرح شهر ایمن آموزش ایمنی و نحوه اطفاء حریق و کار با خاموش کننده های دستی را آموزش دیدند.

شرکت بیش از 900 شهروند گرگانی در آموزش های آتش نشانی در دیماه

به گزارش گلستان 24، موسی الرضا صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود 110 نفر از این آمار را دانش آموزان مدارس سطح شهر تشکیل می دهند که نکات ایمنی در مدارس و منزل را فراگرفته و آموزش دیدند.

وی افزود: ما بقی آمار نیز به آموزش کارمندان ادارات به تعداد 240 نفر، خانه های فرهنگ 350 نفر، بیمارستان ها در قالب تیم واکنش سریع تعداد 90 نفر، مجتمع های مسکونی تعداد 22 نفر، کارکنان شرکت ها تعداد 60 نفر و داوطلبین آموزش دیده در آبان ماه حدود 30 نفر اختصاص دارد.

صفری ادامه داد: با توجه به استقبال از طرح تیم واکنش سریع که ابتدا در بیمارستانها و از بین پرسنل هر بیمارستان تشکیل شد، خوشبختانه این طرح در ادارات نیز مورد توجه قرار گرفته و با رایزنی های صورت گرفته در ادارات مختلفی در حال تشکیل است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: مسئولین ادارات و شرکتها می توانند با تماس با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان هماهنگی های لازم جهت حضور کارشناسان واحد آموزش سازمان و برپایی دوره عمومی و تخصصی را انجام دهند.

صفری در پایان گفت: همچنین جهت ارتقاء سطح و توان پرسنل عملیاتی آتش نشانی گرگان در دی ماه یک دوره آموزش تخصصی برگزار کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار