دبیرستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش گلستان:

دبیر ستاد اسکان نوروزی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۱۴۶ محل اقامتی برای اسکان نوروزی با اولویت فرهنگیان در این استان آماده شد که علاقمندان می‌توانند از امروز (بیستم اسفندماه) به صورت اینترنتی نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه اسکان فرهنگیان اقدام کنند.

۱۴۶ محل اقامتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان در گلستان آماده شد

به گزارش گلستان 24، محمود حسین‌زرگری اظهار کرد: از این تعداد، ۱۴۲ مدرسه با ظرفیت هزار و ۱۵۲ کلاس، ۲ باشگاه رفاهی فرهنگیان در گرگان و گنبدکاووس با ظرفیت ۳۰۰ تخت و ۲ خانه معلم در شهرهای بندرگز و کردکوی است.

حسین‌زرگری گفت: با توجه به نداشتن محدودیت شیوع ویروس کرونا، پیش بینی می‌شود حدود ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی از اسکان در محل‌های اقامتی آموزش و پرورش گلستان استقبال کنند.

به گفته وی در نوروز سال پارسال ۴۳ هزار مسافر از طرح اسکان در ۱۳۲ مدرسه گلستان استفاده کرده بودند.

فعالیت شبانه روزی پایگاه راهنمایی اسکان نوروزی

دبیر ستاد اسکان نوروزی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان گفت: امسال برای نخستین بار فعالیت ۱۸ پایگاه راهنمایی اسکان نوروزی در ادارات آموزش و پرورش این استان به صورت شبانه روزی تدارک دیده شده که کار رسمی خود را از ۲۵ اسفندماه آغاز خواهند کرد.

به گفته وی در این پایگاه‌های راهنما و محل های اقامتی برای ارائه خدمات به فرهنگیان نوروزی در استان از مشارکت ۳۰۰ نیرو استفاده می‌شود.

حسین‌زرگری همچنین از تدارک ۱۴ مدرسه اسکان اضطراری در شهرستان‌های گلستان خبر داد و افزود: در صورت مواجه با حوادث طبیعی پیش‌بینی نشده از جمله بارش‌ها، از این مدارس هم استفاده خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار