مدیرکل راهداری گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از افزایش ۱۴ درصدی خودروهای ورودی به استان در نوروز امسال خبرداد و گفت: تا ششم فروردین ۵۱۹ هزار و ۵۲۸ خودرو به گلستان وارد شده است.

میزان خودروهای ورودی به گلستان ۱۴ درصد افزایش یافت

به گزارش گلستان 24، عادل مصدقی اظهارکرد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۶ فروردین، هفت میلیون و ۴۹۹ هزار و ۲۹۷ تردد در محورهای گلستان ثبت شده که میزان خودروهای ورودی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: طی این مدت ۵۱۹ هزار و ۵۲۸ خودرو به استان وارد شده و ۴۹۵ هزار و ۱۱۳ خودرو هم از استان خارج شده است.

وی نرخ جریان تردد را طی این مدت ۵۵۳ دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: این عدد در سال گذشته ۴۹۱ فقره بوده است.

مصدقی با بیان اینکه پنج درصد خودروهای عبوری وسایل نقلیه سنگین بوده اند، گفت: ساعت اوج ترافیک بین ۱۸ الی ۱۹ بوده و میانگین سرعت هم ۷۹ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: پرترددترین مسیر هم محور علی آبادکتول به گرگان با ۴۸۱ هزار و ۸۲۴ تردد بوده است.

وی اضافه کرد: از چهار محور خروجی و ورودی استان، بیشترین آمار ورود خودرو در ششم فروردین به گلوگاه- کردکوی با ۲۴ هزار و ۳۳۳ فقره ورود اختصاص دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدا طرح نوروزی تا ششم فروردین، ۹ هزار و ۴۸۵ سفر با خودروهای سواری، اتوبوس و مینی بوس در استان انجام شده و ۷۶ هزار و ۹۵۴ مسافر با آن جابجا شده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار