مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از کاهش ۶۵ درصدی ورودی ناوگان حمل و نقل برون شهری به گلستان و افزایش ۶۱ درصدی صدور بارنامه در استان خبر داد.

کاهش ۶۵ درصدی ورودی ناوگان حمل و نقل برون‌شهری به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با اعمال محدودیت تردد بین شهری پس از شیوع کرونا در استان و کشور در ایام نوروز ورودی ناوگان به گلستان ۶۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه همچنین اعزام اتوبوس از گلستان برای حمل و نقل برون شهری نسبت به نوروز سال گذشته ۶۷ درصد کاهش داشته است، افزود: در روزهای معمولی سال روزانه ۱۶۵ سرویس اتوبوس از گلستان اعزام می‌شد که این رقم در ایام نورزو امسال به ۵۴ سرویس کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با این توضیح که در این ایام تنها ۲۰ درصد از ظرفیت اتوبوس‌های اعزامی از استان تکمیل می‌شود، به موضوع حمل و نقل بار در گلستان هم اشاره و بیان کرد: با توجه به نیاز مبرم مردم و بخش خدمات رسان دولت به خصوص بخش پزشکی و درمانی جهت دسترسی به کالاهای اساسی، بخش حمل و نقل جاده ای از اولین روز طرح قرنطینه خانگی در عرصه حضور داشتند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش سامانه ها طی ۱۳ روز گذشته بالغ بر ۹ هزار و ۱۰۰ بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل باری استان صادر شده و شاهد افزایش ۶۱ درصدی صدور بارنامه در استان هستیم.

میقانی تصریح کرد: عمده کالاهای جابه‌جا شده در استان شامل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله محصولات کشاورزی، اقلام مصارف خانگی و کالاهای پزشکی و درمانی بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار