معاون صمت گلستان گفت: قیمت حداکثری تعرفه‌های جدید حمل و نقل انواع وسایل نقلیه برای مصرف کنندگان در استان اعلام شد.

اعلام تعرفه‌های جدید حمل و نقل انواع موتور سیکلت و خودرو در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی اصغر اصغری گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران حداکثر هزینه حمل و نقل انواع موتور سیکلت در کلانشهر‌ها و مراکز استان  ۱۲۰ هزار ریال و در سایر شهر‌ها ۱۰۸ هزار ریال تعیین شده است.

او گفت: این تعرفه‌ها در معابر برون شهری و بزرگراه‌های شهری به ازای هر کیلومتر مسافت اضافی بیش از ده کیلومتر برای حمل و نقل هر دستگاه ۳۵۰۰ ریال افزایش پیدا می‌کند.

اصغری درباره هزینه حمل و نقل وسایل نقلیه سبک از قبیل سواری، وانت و ون گفت: هزینه حمل و نقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان ۹۰۰ هزار ریال و در سایر شهر‌ها ۸۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

او می‌گوید: این تعرفه‌ها در معابر برون شهری و بزرگراه‌های شهری به ازای هر کیلومتر مسافت اضافی بیش از ده کیلومتر برای حمل و نقل هر دستگاه ۷۵۰۰ ریال افزایش پیدا می‌کند.

اصغری گفت: هزینه حمل و نقل وسایل نقلیه سبک از قبیل سواری، وانت و ون که با کامیونت حمل میشوند در کلانشهر‌ها و مراکز استان یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و در سایر شهر‌ها ۹۵۰ هزار ریال است.

او می‌گوید: این تعرفه‌ها در معابر برون شهری و بزرگراه‌های شهری به ازای هر کیلومتر مسافت اضافی بیش از ده کیلومتر برای حمل و نقل هر دستگاه ۹ هزار ریال افزایش پیدا می‌کند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان همچنین هزینه حمل و نقل وسایل نقلیه سنگین از قبیل مینی بوس و کامیونت را در کلانشهر‌ها و مراکز استان یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و در سایر شهر‌هایک میلون و ۲۰۰ هزار ریال عنوان کرد.

به گفته اصغری این تعرفه‌ها در معابر برون شهری و بزرگراه‌های شهری به ازای هر کیلومتر مسافت اضافی بیش از ده کیلومتر برای حمل و نقل هر دستگاه ۱۰ هزار ریال افزایش پیدا می‌کند.

این مقام مسئول گفت: هزینه حمل و نقل وسایل نقلیه سنگین از قبیل اتوبوس و کامیون را در کلانشهر‌ها و مراکز استان یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و در سایر شهر‌ها یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

او می‌گوید: این تعرفه‌ها در معابر برون شهری و بزرگراه‌های شهری به ازای هر کیلومتر مسافت اضافی بیش از ده کیلومتر برای حمل و نقل هر دستگاه ۱۵ هزار ریال افزایش پیدا می‌کند.

به گفته اصغری تمامی نرخ‌های مصوب حداکثری بوده و ارائه خدمات با قیمت پایین تر به مصرف کنندگان امری شایسته و مورد تقدیر است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی موارد را سریعاً به سامانه‌ گویای ۱۲۴ ستاد خبری گزارش کنند تا در کمترین زمان به آن رسیدگی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار