فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اسرائیل باید صدای بچه‌های دهه هشتاد و نودی را که به استقبال شهید مهقانی آمدند؛ بشنود.

اسرائیل باید صدای بچه‌های دهه هشتاد و نودی را در مراسم شهید مهقانی بشنود

به گزارش گلستان 24، سردار علی ملک شاهکویی شب گذشته در آیین استقبال و وداع با پیکر پاسدار شهید مقداد مهقانی‌جعفرآبادی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان اظهار کرد: مردم ما با حضورشان در تشییع جنازه امروز در تهران و شب گذشته وداع در معراج شهدا و امشب در حسینیه عاشقان ثارالله صلابت و وفاداری خود را به رخ شما کشیدند تا بدانید که توان مقابله با این ملت را همچون ۴۰ سال گذشته که نداشته‌اید به بعد هم نخواهید داشت و هیچ غلطی نخواهید کرد.

وی افزود:  اسرائیل غاصب و کودک‌کش بداند که اگر فرمانده کل قوا دستور دهد، حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

ملک‌شاهکوهی اضافه کرد: پیام این شهدا به بدخواهان نظام،‌ آمریکا و اسرائیل غاصب این است که انقلاب اسلامی با قدرت پیش خواهد رفت و جبهه مقاومت به برکت این خون‌های پاک، پایدارتر خواهد شد.

وی یادآور شد: یک روز صدام برای ما شرط و شروط می‌گذاشت، اما امروز ما در کنار مدیترانه و دریای سرخ به برکت خون پاک شهدا حضور داریم و دشمنان باید بدانند انتقام خون این شهیدان محفوظ است و به وقتش انجام خواهد شد.

ملک‌شاهکوهی خطاب به اسرائیل و دشمنان اسلام، گفت: شما با تمام توان وارد میدان شدید تا اندیشه جوانان ما را منحرف کنید اما بدانید که نمی‌توانید با جنگ‌های ترکیبی که به راه انداختی این اندیشه را تضعیف کنید.

وی خاطرنشان کرد: امشب رژیم اسرائیل کودک‌کش و غاصب و جنایتکار باید ببیند که مردم گرگان و استان گلستان در پاسی از شب ساعت‌ها منتظر پیکر این شهید بودند و رژیم غاصب صهیونیست بداند به زودی انتقام خون شهدای مدافع حرم همچون شهیدان مهقانی و حیدری را خواهیم گرفت.

ملک شاهکویی بیان کرد: این شهید به عنوان شهید مدافع حرم به ندای نایب امام زمان (عج) لبیک گفت و به عنوان بیستمین شهید مدافع حرم گلستان مدال رنگین شهادت را به گردن آویخت.

شهید مقداد مهقانی‌جعفرآبادی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار