فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: برای استمرار انقلاب اسلامی باید از آموزه‌های دفاع مقدس استفاده کنیم و درس بگیرم.

فرمانده سپاه استان گلستان: برای استمرار انقلاب باید از آموزه‌های دفاع مقدس درس بگیریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از بندرگز، سردار علی  ملک شاهکوهی شامگاه سه شنبه در همایش تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در این شهرستان اظهارداشت: رشادت و دلیری ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس موجب بیدارشدن سایر ملت‌های مسلمان در سراسر دنیا شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره افتخارآفرینان دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس همه قومیت‌ها و مذاهب از کیان انقلاب و این کشور دفاع کردند و این اتحاد همیشه به یادگار خواهد ماند و در تاریخ ثبت خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با تاکید بر اینکه بصیرت امروز برای ما کارگشا است ادامه داد: برای استمرار انقلاب اسلامی باید از آموزه‌های دفاع مقدس استفاده کنیم و درس بگیرم.

سردار ملک شاهکوهی بیان داشت: شهدا و رزمندگان با وحدت در دوران دفاع مقدس توانستند بر باطل پیروز شوند و وظیفه ما در حال حاضر الگوبرداری از این فرهنگ و پیش بردن کارها با وحدت و همدلی است.

وی خاطرنشان کرد: عظمت، عزت و آبرویی مه ملت ایران امروز از آن برخوردار است به واسطه ایستادگی و شجاعت رزمندگانی است که در جنگ علیه باطل اجازه دست درازی به خاک و ناموس این کشور را ندادند.

فرمانده سپاه نینوای استان افزود: هرسال در ایان دفاع مقدس برخی افراد به دنبال شبهه افکنی در موضوعات مربوط به دفاع مقدس هستند و در مقابل عده‌ای هم برای تحریف این حماسه بزرگ کار می‎‌کنند، نیروهای وفادار و مومن باید جلوی این خیانتکاران را بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار