رییس پلیس مبارزه با موادمخدر انتظامی گنبدکاووس از دستگیری ۱۰۴ معتاد متجاهر و ۶۳ خرده فروش موادمخدر از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان مرزی و معرفی آنها به مرجع قضایی خبر داد و گفت: این افراد در قالب اجرای ۱۵ طرح ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر شدند.

۱۶۷ معتاد و خرده فروش موادمخدر در گنبدکاووس دستگیر شدند

به گزارش گلستان 24، سرهنگ عزّت نورمحمدیان  در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس افزود: با اجرای این طرح‌ها ۹ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و پنج دستگاه خودروی سرقتی نیز توقیف شد.

رییس دادگاه انقلاب اسلامی گنبدکاووس هم در این جلسه بدون اشاره به آمار کشفیات انواع موادمخدر طی سال گذشته در این شهرستان گفت: پارسال مقادیر قابل توجهی موادمخدر با هماهنگی منطقه‌ای (شهرستان‌های همجوار) کشف و ضبط شد که فقط یک محموله آن شامل مقدار یک تُن مرفین و ۱۰۰ کیلوگرم تریاک بود.

حجت الاسلام غلامرضا تیموری افزود: در سال گذشته از قاچاقچیان موادمخدر که در گنبدکاووس دستگیر شدند، ۲۶ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گنبدکاووس هم در این جلسه برلزوم تسریع در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد موسوم به ماده ۱۶ در این شهرستان توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد و گفت: این مرکز دولتی ظرفیت نگهداری ۴۰۰ معتاد مرد را دارد.

رضا اصالتی همچنین از کم توجهی اداره بهزیستی گنبدکاووس در آغاز به کار مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان گنبدکاووس گلایه کرد و افزود: با اینکه چند هفته از افتتاح این مرکز و فراهم شدن مقدمات آن می‌گذرد اما هنوز معتادان زن در آن پذیرش نشدند.

وی از اداره بهزیستی گنبدکاووس خواست تا مجوز مراکز ترک اعتیاد بیشتری به متقاضیان واجد شرایط بدهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار