فرماندار بندرگز از افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی بندرگز دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش گلستان 24، علی اصغر میرزایی  اعلام کرد: پروژه های بیمارستانی دو فاز دارند، فاز ساختمانی و فاز تجهیز و بهره برداری. فاز ساختمانی بیمارستان بندرگز تا هفته دولت تمام خواهد شد و قرار است پس از تجهیز در دهه فجر امسال بهره برداری و افتتاح انجام شود.

وی در این خصوص افزود: در حال حاضر دستگاه مجری این پروژه راه و شهرسازی است که پس از اتمام فاز ساختمانی در هفته دولت به طور موقت به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده خواهد شد، دانشگاه هم منابع مالی تجهیز و منابع انسانی را تامین کرده است و پرسنل آن از طریق آزمون تقریبا برابر چارت تامین خواهد شد.

وی بیان کرد: حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه ساخت و تجهیز این بیمارستان شده است.

میرزایی تصریح کرد: سال گذشته ما در ارتباط با همه پروژه ها به مشکل منابع مالی برخوردیم، ولی در حال حاضر منابع تامین شده و این پروژه تقریبا ۹۷ درصد از فاز ساختمانی اش تکمیل شده است و تقریبا کارهای جزئی آن باقی مانده که تا هفته دولت تحویل بهره بردار خواهد شد.

وی گفت: اجرای این پروژه از سال ها قبل آغاز شده ولی در یکی دو سال اخیر در دولت تدبیر و امید روند ساخت آن سرعت پیدا کرده است که همه این ها در راستای خدمات رسانی به مردم است.

فرماندار شهرستان بندرگز افزود: در خصوص بیمارستان قبلی هم قرار است بررسی هایی انجام شود تا در صورت امکان از آن در زمینه های تخصصی استفاده شود که هم ظرفیتی برای شهرستان بندرگز و هم شهرستان های اطراف محسوب می شود.

وی در پایان یادآور شد: اجرای این طرح در راستای ارتقا سلامت وزارت بهداشت است و در آینده طرح های دیگری هم در این زمینه خواهیم داشت که یکی از آن ها درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان است که پس از پیگیری بحث پیمانکار و بستن قرارداد احتمالا کلنگ زنی آن را در هفته دولت خواهیم داشت.

گفتنی است، پروژه ساخت بیمارستان ۹۶تختخوابی شهرستان بندرگز در شراطی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد که ساخت این بیمارستان حدود ده سال طول کشید.

ارسال نظر

آخرین اخبار